?? Kakkens vei mot kakkeliten ??

Gratulerer så mye med en nydelig liten jente <3 Endelig! Du må kose deg masse :) Og håper du kommer deg fort etter den tøffe starten...Klem


Mamma til 3 på jorden og en i himmelen <3
 
Vis vedlegget 3437 Fredag 25. januar klokka 22.48 kom Jenny Olava til verden 3880g og 54 cm. Fødselen tok sine timer og hun ble forløst med sugekopp. Jeg ble kort tid etterpå lagt i narkose for å sy en dyp og lang rift. Men alt er som det skal der nede, og jeg blir bedre for hver dag som går. Kom hjem fra sykehuset i dag :) Vi koser oss masse med frøkna og blir bare mer forelska for hver dag som går :love7

Endelig!!! Gratulerer sååå mye med en stor fin jente!! :love7 Kos dere masse i tiden fremover, ta vare på hvert sekund!
 
Tusen takk alle sammen! :) Vi storkoser oss med vårt lille mirakel :love7
 
Hei Kakken :) GRATULERER så mye med lille jenta!!! Har ikke vært her inne på lenge men kom plutselig til å tenke på hvordan det går med deg... og da var det veldig gøy å se at du endelig har fått den lille jenta di! :) :) kos deg masse i denne magiske tiden, det blir bare bedre og bedre etterhvert som dagene går, og man lurer litt på om det er mulig å elske noen så høyt som den lille... lifechanging :)
 
Gratulerer så mye med den nydelige jenta. Så fint navn dere hadde valgt:)

Tenk.. Endelig er du mamma:)
Ja tenk, endelig! :love7 Tusen takk! Vi er veldig fornøyde med navnet selv, og det kler henne godt :)
 
Hei Kakken :) GRATULERER så mye med lille jenta!!! Har ikke vært her inne på lenge men kom plutselig til å tenke på hvordan det går med deg... og da var det veldig gøy å se at du endelig har fått den lille jenta di! :) :) kos deg masse i denne magiske tiden, det blir bare bedre og bedre etterhvert som dagene går, og man lurer litt på om det er mulig å elske noen så høyt som den lille... lifechanging :)
Så koselig! :) Jeg storkoser meg! Og elsker den vakre, lille skapningen vår. Men tida flyr alt for fort! *Sukk* Hehe...
 
Gratulerer så mye med den lille vakre piken! Endelig er du mamma, Kakken! :)
Mange lykkeønskninger herfra:)
 
Hurra for deg Kakken! Og hurra for lille kakkeliten. Endelig!
Dette tror jeg hele babyverden har ventet på.

Jeg husker deg godt fra den høsten jeg hang inne på FS. Du var så god til å glede deg over alle andre og var støttende i alle nederlag selv om vi ikke var på oppvarmingsrunden på den kronglete veien du gikk engang!

Nydelig navn til en nydelig liten jente.

Tror forresten vi bor på samme sted nå om jeg ikke husker helt feil. Så nå kommer jeg til å lure på om det er deg hver gang jeg går forbi noen med barnevogn :)
Kos deg med denne dyrebare tiden. Den er umistelig!
 
Gratulerer så mye med den nydelige jenta <3
 
Hvordan går det med dere ? Lenge siden jeg har sett du har vært aktiv:) teppe til Jenny ligger her enda :s skal prøve å få sendt det snart
 
Back
Topp