Kaizer`s dagbok*NYE BILDER 13/8*

god helg kaizer!!!
 
ingen tr enda???
 
 En liten rapport fra familiebesøket mitt  [:D]
Er egentlig litt småfull nå, så se bort ifra skrivefeil hvis derer er skikkelig snille [:)][:)] Har hatt endel champagne i kveld også - Herregud! Så godt det er!!![;)]
 
Iallefall, i kveld hadde jeg skikkelig lyst å bare si ALT til hele familien! Og da mener jeg om prøving, pcos , hvorfor jeg har alle kvisene og hvorfor jeg har gått opp i vekt! Har så lyst at de skal få vite om ønsket vårt om å få et barn! Jeg vil så gjerne gi de opplevelsen av å bli besteforeldre/tanter/onkler+++ igjen! Håper såååå det snart klaffer for oss, slik at jeg kan dele dette med de! De er bare utrolig skjønne hele familien min!
 
I dag er jeg på dag 136 uten mens! [:@][:@]
ER DET MULIG! [:@][&:][:'(][&:][:@]
Håper egentlig hun bare holder seg borte til etter gyn timen min, for har hørt at hvis du skal få pergo så må du begynne på dag x etter første dag i mens... [8|][8|][8|]
 
ORIGINAL: Kaizer

 En liten rapport fra familiebesøket mitt  [:D]
Er egentlig litt småfull nå, så se bort ifra skrivefeil hvis derer er skikkelig snille [:)][:)] Har hatt endel champagne i kveld også - Herregud! Så godt det er!!![;)]

Iallefall, i kveld hadde jeg skikkelig lyst å bare si ALT til hele familien! Og da mener jeg om prøving, pcos , hvorfor jeg har alle kvisene og hvorfor jeg har gått opp i vekt! Har så lyst at de skal få vite om ønsket vårt om å få et barn! Jeg vil så gjerne gi de opplevelsen av å bli besteforeldre/tanter/onkler+++ igjen! Håper såååå det snart klaffer for oss, slik at jeg kan dele dette med de! De er bare utrolig skjønne hele familien min!

I dag er jeg på dag 136 uten mens! [:@][:@]
ER DET MULIG! [:@][&:][:'(][&:][:@]
Håper egentlig hun bare holder seg borte til etter gyn timen min, for har hørt at hvis du skal få pergo så må du begynne på dag x etter første dag i mens... [8|][8|][8|]

 
136 ja! Æææsj[:'(] Tror det er dag 5 man kan begynne på Pergo ja, men de har jo også medisiner som kan sette i gang TR da[;)]
 
Kun 8 dager igjen!!!
Nå skal sambo ut å kjøpe karbonadedeig, lefser og salat! Fajitas står på menyen! [:D]
 
Oooooh, 7 dager igjen til GU snuppa!!! [:D]
 
Hehe, ja om ei uke ligger jeg der å skrævår [:D][:D]
 
Fri i morgen og trøtt i dag...
Håper jeg våkner til liv igjen til i morgen, slik at noe blir gjort her i huset! [&:]
 
[:D][:D][:D][:D][:D] IK START VANT I CUPEN I DAG!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Hihihi, FKH og vant lett i dag, og er videre til neste runde[:D]
 
Søndag 08.06.08 kl 18:00 er det START -   HAUGESUND!!!
 
Åhå! Vi skal knuse dere[8D]
 
NO WAY!!
Litt lyst å bort å se kampen jeg... [:)]
 
Ja, kunne jeg og tenkt meg! Men Haugesund har ikke akkurat vært gode i det siste, så spørs vel egentlig om det blir en så altfor spennendes kamp[8|]
 
I dag har jeg:
* Klippet plenen
* Ryddet i boden (masse rot som skal kastes...)
* Vaska verandaen
* Lukt i beddet (Herregud, skrives det sånn???)
 
Sitter å koser med meg BV og drikker et glass vin nå! [:D]
 
Jobba hele helga og i går var jeg også i utdrikningslag til ei venninne! Kjempekoselig!
Ble heldigvis ingen bytur på meg, klarte å ta det rolig siden jeg skulle på jobb igjen i dag... [&:]
 
Og nå er det bare 2 dager til GU og gjett om jeg gleder meg [:)]
 
Oioioi! Skal si det nærmer seg ja[:D]
 
Det går fort nå ja!
Skal på jobb i morgen tidlig også, så da har "plutselig" den dagen også gått [8D]
 
Plutselig sto det bare en dag igjen! Forrige gang jeg var innom sto det to? Eller tuller jeg nå? [8D] Hehehe.. Men godt dagen i morgen går fort da[;)]
 
Hei.
Jeg skal til gyn. fordi jeg har så menssmerter også når jeg ikke har tr...[:'(]
Litt lei å sliten for å si det sånn.Går utover jobben og her hjemme er det ikke koselig heller til tider...[&:]
Har hatt problemer siden august så har holdt på en stund. Vært hos gyn. og lege ganske mange gange nå...Litt lei de også! Har vært gjennom lap. også uten at de fant ut noe.
Men håper hun kan finne ut noe for sånn som det er nå Spotter jeg en uke før tr kommer, minst! Også Varer spottingen og tr i ca 14 dager...Og el er da ca 5-6 dager FØR jeg begynner å spotte...Så er ikke stor sjans jeg har på å bli gravid liksom...
 
Ser du også skal til gyn? I morgen? Hva skal du da? (For å være litt nysgjerrig...[:D])
Lykke til vartfall![:)]
 
Back
Topp