Kaizer`s dagbok*NYE BILDER 13/8*

Ikke mere blod i.l.a dagen heller, så da var det ikke TR som kom [:o]
Prøve med  i dag også, og se om jeg blør like mye... Hehe... [&:]
 
Ingen  i går.... [:'(] Sovna.... [;)]
 
Vært på jobbintervju i dag, krysser fingrene for meg selv og håper det går bra! Virker veldig hyggelig der jeg har søkt...
 
IMORGEN ER DET GYNEKOLOG-TIME!!! Jiiiipiiiii [:D]
 
ORIGINAL: Kaizer

Ingen  i går.... [:'(] Sovna.... [;)]

Vært på jobbintervju i dag, krysser fingrene for meg selv og håper det går bra! Virker veldig hyggelig der jeg har søkt...

IMORGEN ER DET GYNEKOLOG-TIME!!! Jiiiipiiiii [:D]

 
 
Krysser fingrene for at du får jobben!!!
 
Lykke til i morgen!
 
 
Hihi, takker [:D]
 
*sekretæren*
 
Og det gikk jo rett til helvete!!
Hun kunne se med en gang at jeg hadde PCOS [:(][:(][:(]
-og jeg som skulle rett tilbake på jobb etter å ha fått den beskjeden, det var ikke lett det!
 
Ble tatt blodprøve og skal tilbake igjen i beg. av juni for oppfølgning!
 
I dag er det fredag og i kveld skal vi endelig ha den samtalen vi skulle hatt på fredag...
Har ikke fått pratet skikkelig med sambo siden vi fikk beskjeden om PCOS pga mamma har vært her...
Hun vet ingenting om at vi er prøvere, derfor ingenting om at jeg har fått PCOS!
 
Gleder meg til i kveld, skal bli veldig godt og høre hva han tenker og mener rundt dette... Er skikkelig lei meg, klarer ikke tenke på annet nå jeg [:(] Må nok få noen uker på meg til å fordøye det helt...
 
Deilig med ny uke i morgen ja, denne har ikke vært spesielt god for meg... [:(]
 
UKE 19:
MANDAG: FRI fra jobb [;)] (Muligens ringe legen for å prate med henne om PCOS...) Besøke 14 dager gammel baby [:D]
 
TIRSDAG: Jobb

ONSDAG: Jobb
 
TORSDAG: Jobb

FREDAG: Jobb

LØRDAG: FRI fra jobb
 
SØNDAG: FRI fra jobb
 
Takk for det truseprinsesse!
Skal bli litt flinkere til å kommentere i andres dagbøker, har vært litt slapp på det området [&:]
 
I dag er det strååålende soool ute!
SOMMEREN ER KOMMER TIL SØRLANDET!!! [:D] Åååå, det er så deilig!
Problemet er bare å finne klær jeg kan ha på meg, har blirr litt bredere over det hele siden i fjor.... [:'(]
 
Trist å høre du har pcos[&:] Håper dere fikk snakket godt sammen og at dere tar vare på hverandre[:)] Masse lykke til iallefall[:)]
 
Takk takk, Randålf [;)] 
Vi prater om det ja, satser på at dette går bra! [:D]
 
Jeg har såååå lyst på en liten baby [:D]
 
Årh, hvor lenge må vi vente til spiren sitter?
 
 
Ja, jeg var her og pratet litt med Tanine før hun ble gravid... Hun hadde de der syklusene på over 100 dager! Hehe, skrekk og gru tenkte jeg da, og nå sitter jeg her og er på dag 111 i dag... [:(] Kan sikkert bare vente i laaang tid ennå! Gyn så ingen egg som skulle løsne med det første...
 
Det ser jo ut som om syklusene dine har stabilisert seg litt da, krysser fingrene for at du ikke har pcos!
 
Ja i dag er det heldigvis så mye hjelp og få for det meste, så det ordner seg nok for oss alle etterhvert[:)] Håper det går raskt for din del[;)]
 
UKE 19:
MANDAG: FRI fra jobb - Besøkte 14 dager gammel baby [:D] Rask labbetur i 40min  


TIRSDAG: Jobb

ONSDAG: Jobb - Rask labbetur i 40min
TORSDAG: Jobb - Rask labbetur i 40min


FREDAG: Jobb

LØRDAG: FRI fra jobb

SØNDAG: FRI fra jobb
 
ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
 
UKE 19:
MANDAG: FRI fra jobb - Besøkte 14 dager gammel baby [:D] Rask labbetur i 40min  


TIRSDAG: Jobb

ONSDAG: Jobb - Rask labbetur i 40min
TORSDAG: Jobb - Rask labbetur i 40min


FREDAG: Jobb - Hjemmekveld med sambo!

LØRDAG: FRI fra jobb - Solte oss   Rask labbetur i 40 min

SØNDAG: FRI fra jobb
 
UKE 20
MANDAG: Jobbe aften - Rask labbetur i 35 min
 
TIRSDAG: Jobbe aften - Passet 6mnd gammel jente i 2,5 timer [:D] Heeeerlig!
                  Kun 28 dager igjen til nesten gyn. time! [:)]

ONSDAG: Jobbe dag

TORSDAG: Jobbe dag

FREDAG: Fri fra jobb

LØRDAG: Jobbe aften - 17. mai!!

SØNDAG: Jobb dag
 
Hei igjen dagbok! [:D]
Fremdeles ingen tegn til TR [:'(][:@] Hun har jammen tatt seg til rett denne gangen! Ferie i over 120 dager...! Makan... Hadde vært skikkelig kult hvis hun kunne levert inn en feriesøknad med ønske om 9 mnd ferie, men når jeg vet at hun kommer tilbake før den tid, kan hun liksågodt komme med en gang syntes jeg!
 
Ja, disse syklusene våre er grusomme altså[:'(][:@]
 
Back
Topp