Kaizer`s dagbok*NYE BILDER 13/8*

Vet ikke om jeg kan kalle det syklus lengre jeg...
Grensen på syklus og mistet mens burde gå på 60-70 dager! [:o]
 
Er enig i det der!
 
Uff.Må jo være grusomt å gå så lenge å vente på tr....Håper gyn kan hjelpe deg når du skal dit!![:)]
Ønsker deg vartfall KJEMPE lykke til å håper at tr ikke kommer av andre grunner snart![;)]
Stor lykke til klem!
 
Så skjønn sambo er... [:)]
Han hadde vært på foto-oppdrag hos ei dame og de hadde pratet no veldig...!
De hadde typisk kommet inn på graviditet og sånn så hadde sambo sagt at vi prøvde, men at jeg hadde pcos... Det var ingen problem sa dama, hun hadde en søster med pcos og hun hadde 3 barn! [:D]
Dette var det første han sa når han kom hjem igjen... Med et stort smil om munnen [:D]
Skønnassen![:D][:D]
 
I dag er det bare 19 dager igjen til neste gyn. time!!!
Ser sååå fram mot det! [:D][:D]
 
Huff, lurer på hva som kommer til å skje jeg... Grugleder meg egentlig... [&:] 
 
Krysser fingrene for deg. 


 
lykke til på gyntimen[:D] krysser fingrene for deg jeg å
 
Her går alt fint!
Skal ha frihelg! Deilig! [;)]
 
 
Hei Kaizer!!!
Kozelig med dagbok!
Du og meg sluttet jo med prevensjon samtidig, så håper vi kan komme inn i samme termin forum
 
masse lykke til lurer på hvem som blir gravide først ( beholder det siden jeg nettopp mistet for en uke siden)
 
ha en fin fin helg
 
 
 
Hadde vært kjempekoz å komme i samme terminforum med deg! [:D]
Du skal få lov å beholde tittelen "Først gravid", håper du klarer å bli fort gravid igjen... Men da vil jo jeg også bli fort gravid sånn at vi kommer i samme forum [:)] Hehe..
 
Nå skal jeg ut på shopping! Skal i bursdagsfeiring i dag! Champagne!!!! [:D][:D][:D]
 
Tror det må vært champagnen som gjør at jeg drømmer så koselig [:D]

I natt hadde jeg en suuuperfin drøm... Vi ble foreldre, og fødselen var ikke vond i det hele tatt! [;)]
Det var en skjønn liten gutt som ble født og navnet ble Joakim... (hvorfor det navnet aner jeg ikke, min sønn skal ikke hete det iallefall...)
Ble litt skuffet husker jeg, for jeg håpet på ei jente... Herregud, som om vi kan velge...! [:D]
Var trist å våkne etterpå [:(] Var jo ingen baby her og ingen spire i magen heller...[:o][:(][:(][:o]

Har så lyst å bare gi opp prøvingen av og til, blir jo bare lei meg når jeg tenker på hvor lang tid vi kanskje kommer til å bruke...[:'(][:o]


 
Lurer på om jeg har EL nå jeg....
Tatt tester og test-streken er veldig sterk, men bare halve streken viser sterkt! Tok en i går og en på fredag eller lørdag, og de er helt like i resultatet...
Har jeg EL eller er EL i komminga eller på vei bort??!!?
 
Får håpe at det var EL nå, og at tanta ENDELIG kan komme! Hva tid var det du sluttet på pillen nå igjen?
Vi følger hverandre skikkelig her vi, snart skal vi på utredning!! Weeheeeeeee[:D]
 
Sluttet i august, så vi henger på hverandre! [:D]
Krysser fingrene for at det var EL jeg [;)] VIL HA SPIRE ELLER TR!
 
Ja, stemmer det! Vi begynte prøvingen på likt og ja[;)] Håper virkelig det var EL da! Er så dritt og gå og vente sånn[:'(]
 
VONDT I RYGGEN!!!
Holder meg hjemme fra jobb i dag, ikke vits i at ryggen skal bli værre [:'(] 
Nesten ikke sovet heller i natt... Ligget å vridd meg i smerter i rygg (+ i tann)!
Huff og huff! Håper virkelig det er EL som gir meg disse smertene, hvis ikke er det jo bare kjipt...
 
Masse god bedring til deg[:D] Håper ryggsmertene går over snart(+tanna).
 
Huff da! Det høres ikke helt bra ut! Håper det ordner seg, ikke kjekt å ha vondt[&:]
 
Takk takk Caaaarina! [:D]
 
Nå reiser jeg snart!
Skal alene på familiebesøk i helga, sambo skal få huset for seg selv! [&:][8D][:)]
Skal shoppe på Ikea, grille og kose meg med familie [:)] 
Kommer nok innom dere en tur i løpet av helga [:D] Klarer vel ikke holde meg unna!
GOD HELG!!!
[:D][:D][:D][:D]
 
Goooo helg!![:D][:D]
 
 
Back
Topp