Kaffe?

Drikker ca 2 kopper på jobb. Synes kaffe smaker kjempe godt nå og synes det er vanskelig å ikke drikke mer [emoji85]
 
Drakk masse kaffe før [emoji85] men nå tar termokoppen på morran hele "kvoten" så har kuttet ut den så svigers ikke forstår hvorfor jeg ikke drikker kaffe. [emoji85] så drikker 1-2 kopper hos de.
Ellers er ikke kaffe så godt etter jeg sluttet å snuse [emoji13]
 
Jeg er egentlig veldig glad i kaffe, spesielt espresso, og også glad i energidrikker.
I prøvetiden (som tok flere år) levde jeg stort sett "som gravid" - jeg rørte ikke alkohol eller tobakk, ingen spekemat/rødt kjøtt mellom EL og IKM, spiste sunt og variert, frukt og grønt hver dag, tok folat etc etc.
Det siste året har jeg hatt to spontanaborter, der jeg drakk 2-5 "enheter" koffein om dagen frem til positiv test og så ble det 1-2 kopper om dagen etter positiv test. Og det er det ENESTE jeg gjorde feil i forhold til alle råd jeg har klart å finne. Så for sikkerhets skyld så har jeg kuttet ned til ca 1 kopp i uken denne gangen. Jeg er sikkert bare hysterisk, men jeg orker ikke å miste nok en gang og vite at jeg kunne ha gjort noe ENDA bedre underveis.

Savner kaffe, da. Og red bull :p
 
Last edited:
Når jeg ikke er gravid er det beste jeg vet en snus + en kaffekopp først om morraen og etter hvert måltid :p Så det blir noen kopper i løpet av en dag! Slutta å snuse i det sekundet jeg stod med positiv test, og nå blir jeg så utrolig snussugen av kaffe, så dropper det heller.. Å snuse er ikke et alternativ så :p
 
Back
Topp