Kaffe?

Roli15

Betatt av forumet
Himmelbarn
Er ingen stordrikker, men det siste året har jeg lagt min elsk på pulverposene fra Nescafé, som latte og cappuccino.
Har dere kuttet ned eller helt ut kaffedrikkingen?
 
Har kuttet ned her. Gikk fra 5-6 kopper til dagen til bare 1 kopp. Ikke så lett, men frister heller ikke like mye med kaffe nå som kvalmen er her[emoji6]
 
Har kuttet ned her. Gikk fra 5-6 kopper til dagen til bare 1 kopp. Ikke så lett, men frister heller ikke like mye med kaffe nå som kvalmen er her[emoji6]

Så flink du er![emoji122] Men skjønner det jo siden du er kvalm. Selv er jeg lite kvalm, og sikler på alt, men samtidig har jeg lite lyst på mat og drikke. Forstå det den som kan. Tar meg likevel en kopp ila dagen, men sjelden jeg klarer å drikke alt - DA blir jeg småkvalm!
 
Drikker som regel to kopper per dag, og det vil det også bli fremover [emoji4]
 
Kuttet ned til 1-2 kopper pr dag.
Drikker mer te, selv om det ikke er det samme ;-)
 
Så flink du er![emoji122] Men skjønner det jo siden du er kvalm. Selv er jeg lite kvalm, og sikler på alt, men samtidig har jeg lite lyst på mat og drikke. Forstå det den som kan. Tar meg likevel en kopp ila dagen, men sjelden jeg klarer å drikke alt - DA blir jeg småkvalm!

Forstå det den som kan ja, det er så mye rart som skjer i kroppen for tiden[emoji28] Vet du om det finnes en god koffeinfri kaffe kanskje?
 
Jeg liker ikke kaffe lenger så har kuttet helt ut [emoji5]
 
Har kuttet ned på kaffen, drakk 3-4 kopper pr dag før jeg ble gravid, nå drikker jeg en kopp kaffe om dagen med litt melk oppi.
 
Jeg har fått skikkelig avsmak på kaffe. Like greit [emoji4]
 
Elsker egentlig kaffe, drakk masse kaffe før jeg ble gravid. Forrige svangerskap drakk jeg vel rundt to kopper om dagen, nå drikker jeg en kopp innimellom. Men det smaker ikke noe tess lenger[emoji15]
 
Elsker egentlig kaffe, drakk masse kaffe før jeg ble gravid. Forrige svangerskap drakk jeg vel rundt to kopper om dagen, nå drikker jeg en kopp innimellom. Men det smaker ikke noe tess lenger[emoji15]

Er jo litt kjedelig når det er noe man vanligvis liker godt. Men kanskje like greit når man er gravid?[emoji6]
 
Jeg har kuttet ned litt, men kjenner også at det ikke frister så mye om dagen :p
 
Er avhengig men blir dårlig av kaffe om morgenen. Godt om ettermiddagen da, har vel ca 1-2 kopper mot 4-5 kopper før[emoji6]
 
Jeg har aldri likt kaffe, så da tenker jeg at jeg ikke trenger å begynne med det nå[emoji28]
 
Drikker ikke så mye mer enn et par kopper i uka nå kanskje :)
 
Back
Topp