Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstå det den som kan ja, det er så mye rart som skjer i kroppen for tiden[emoji28] Vet du om det finnes en god koffeinfri kaffe kanskje?
Veit evergood har en koffeinfri kaffe [emoji1] hvit pose!
Forstå det den som kan ja, det er så mye rart som skjer i kroppen for tiden[emoji28] Vet du om det finnes en god koffeinfri kaffe kanskje?
Er nok detEr jo litt kjedelig når det er noe man vanligvis liker godt. Men kanskje like greit når man er gravid?[emoji6]
Jeg har pleid å drikke 2-3 kopper daglig. Nå får jeg sjelden i meg mer enn 1-2, men det er fordi jeg ikke har lyst på. Får jeg igjen lysten så tror jeg ikke 3 kopper daglig har noe å si uansett
Jeg har Nespresso-maskin, og de har gode koffeinfrie kapslerHar i flere år brukt de om jeg drikker kaffe etter klokken seks, ellers får jeg ikke sove.
Er nok detMen sjansen for å bli avslørt på jobb er litt større når jeg plutselig ikke drikker kaffe lenger[emoji23]
.... og jeg glemte at cola har koffein. Søren. Da må den vekk også ja...[emoji20]
Heldigvis er det lov med litt koffein[emoji6] Men greit å begrense inntaket ja[emoji4] Selv unner jeg meg et lite glass Pepsi Max av og til.