Kaffe?

Jeg er egentlig en stordrikker av kaffe, men har kuttet koffein helt. Det frister ikke når jeg føler meg uvel [emoji15]

Sluttet med kaffe når vi begynte å prøve. Drikker 2-3 kopper i uken nå.

Stordrikker før, nå tar jeg kanskje ein halv kopp med mye melk i om dagen.. rundt kl 13-14 for å komme meg gjennom arbeidsdagen

Kuttet helt ut. Men tar meg en kopp te om
morgen siden jeg alltid fryser:)

Jeg har pleid å drikke 2-3 kopper daglig. Nå får jeg sjelden i meg mer enn 1-2, men det er fordi jeg ikke har lyst på. Får jeg igjen lysten så tror jeg ikke 3 kopper daglig har noe å si uansett :)

Forstå det den som kan ja, det er så mye rart som skjer i kroppen for tiden[emoji28] Vet du om det finnes en god koffeinfri kaffe kanskje?

Jeg har Nespresso-maskin, og de har gode koffeinfrie kapsler :) Har i flere år brukt de om jeg drikker kaffe etter klokken seks, ellers får jeg ikke sove.

Er jo litt kjedelig når det er noe man vanligvis liker godt. Men kanskje like greit når man er gravid?[emoji6]
Er nok det :) Men sjansen for å bli avslørt på jobb er litt større når jeg plutselig ikke drikker kaffe lenger[emoji23]

Jeg har pleid å drikke 2-3 kopper daglig. Nå får jeg sjelden i meg mer enn 1-2, men det er fordi jeg ikke har lyst på. Får jeg igjen lysten så tror jeg ikke 3 kopper daglig har noe å si uansett :)

Jeg har Nespresso-maskin, og de har gode koffeinfrie kapsler :) Har i flere år brukt de om jeg drikker kaffe etter klokken seks, ellers får jeg ikke sove.

Enda et godt tips! Nespresso er jo så enkelt og greit. [emoji1]

Last edited:
Jeg drikker 0-2 kopper om dagen, alt etter formen.. Før jeg ble gravid kunne jeg fint drikke en kanne for meg selv:laughing002

Fant ut at jeg er gravid i går. Så da kutter vi ned fra 7-8 kopper om dagen (i helgene) til 2 kopper. Og så nespresso decaf-kapsler i tillegg [emoji4][emoji173][emoji4]

.... og jeg glemte at cola har koffein. Søren. Da må den vekk også ja...[emoji20]

Heldigvis er det lov med litt koffein[emoji6] Men greit å begrense inntaket ja[emoji4] Selv unner jeg meg et lite glass Pepsi Max av og til.

Har helt glemt at det er koffein i pepsi max!:eek: Ikke rart jeg blir kvalm av å drikke d :facepalm::laughing002

En til to kopper om dagen, med koffein. Flere kopper koffeinfri. Regner med at det er koffeinet man skal unngå. Tidligere svangerskap orket jeg ikke lukten av kaffi, så den var grei.

Frister ikke lenger. Men tar en kopp cappuccino når jeg kommer på jobb, ellers blir jeg zombie. Hjemme orker jeg ikke kaffe.

Back
Topp