Kaffe?

Ja 1-2 kopper nå [emoji4] før graviditet så var det 4-5 [emoji23]

Minst mulig. Men tror jeg må drikke en! :p Pepsi Max har jeg kuttet!

Så godt å høre:) Jeg har min daglige kjøpekaffe! Men vet jo at når kvalmen kommer forsvinner kaffelysten helt:p

Nei,men drikker en Coca cola som jeg nå har begynt trappe ned på :)

Jeg drikker en kopp om morgenen, men av tidligere erfaring så vil det snart ikke være godt lengre, så nyter det mens det enda er godt [emoji4]

Æsj kaffen smakte ikke godt!
Haha:) jeg har ikke drukket så mye siste uken og blir nok ikke mye fremover heller! :p

Liker ikke kaffe, men ekstremt avhengig av energidrikk. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare dagene på jobb uten [emoji50] et det krise å drikke en om dagen tro?

Liker ikke kaffe, men ekstremt avhengig av energidrikk. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare dagene på jobb uten [emoji50] et det krise å drikke en om dagen tro?
ja, det tror jeg at jeg ville holdt meg unna. Energidrikk er på samme nivå som alkohol. Babyen kan bli fryktelig stresset.

Drikker en kopp hver dag [emoji4] kan jo ikke hive ut alle godsakene [emoji28][emoji28]

Jeg kutta ut kaffen med det samme jeg fikk positiv test :) Var ikke vanskelig i det hele tatt siden jeg bare drakk en liten kopp hver morgen.
Ikke noe koffein på meg nå, drikker koffeinfri rooibos te, en kopp for dag.

ja, det tror jeg at jeg ville holdt meg unna. Energidrikk er på samme nivå som alkohol. Babyen kan bli fryktelig stresset.
Samme nivå som alkohol? Hvordan kan det være mulig? En halv boks med energidrikk er det samme som å ta en kaffekopp i mengden koffein. Men uansett, klarer å holde meg unna :-)

Samme nivå som alkohol? Hvordan kan det være mulig? En halv boks med energidrikk er det samme som å ta en kaffekopp i mengden koffein. Men uansett, klarer å holde meg unna :)
Var jordmor som sa det til meg. Ikke vet jeg hvorfor. Men står tydelig ut på boksen at gravide ikke skal ha det. Så da vil jeg tro det er litt verre enn vanlig kaffe.

Var jordmor som sa det til meg. Ikke vet jeg hvorfor. Men står tydelig ut på boksen at gravide ikke skal ha det. Så da vil jeg tro det er litt verre enn vanlig kaffe.
Ok. Da mener dem forskjellig, for jeg drakk en energidrikk (eller var det en halv?) en sjelden gang i blant forrige svangerskap . Og jeg tror ikke jeg hadde gjort det uten å forhøre meg :-) men jeg har klart meg uten siden positiv test igår, så da får jeg klare meg i noen måneder til også [emoji23]

Prøver å holde meg under to kopper. Har gått veldig greit så langt (begynte nedtrappingen da vi begynte å prøve i mars).

Back
Topp