Kaffe?

To halve kopper om dagen :) en tidlig når jeg kommer på jobb og en ved 9 kaffen :)

Drikker alt for mye kaffe [emoji477] [emoji85]
Men det er enten det eller sterke migrenemedisiner. Har gått bra med de to andre. Sies at det kan forlenge svangerskapet da, men har født lenge før termin begge ganger [emoji28]

Jeg drikker bare koffeinfri kaffe og te[emoji4]

Drikker en kopp ca!
Forrige gang kuttet jeg helt ut, men denne gangen bare måå jeg ha litt tidlig på dagen!

Kuttet ut kaffe, men kjærligheten mellom meg og Pepsi Max er for stor. Men har lovd meg selv at jeg skal være flinkere..

Drikker 1-2 kopper om dagen og dethar jeg gjort med alle sammen:)

Må ha min daglige latte ellers er jeg bare slem. Men nøyer meg med enkel shot og en kopp.

Har gått bra med en kopp hver dag frem til nå, kjente at den ikke smakte så himla godt! Jeg er bare 4+1, men jeg trenger absolutt ikke kaffe, så det går nok bra :)

For meg har kaffelysten forsvunnet de siste dagene! Kollegaen min satt en kaffekopp foran meg i dag! Holdt på å kaste opp:sour:

Drikker alt for mye kaffe [emoji477] [emoji85]
Men det er enten det eller sterke migrenemedisiner. Har gått bra med de to andre. Sies at det kan forlenge svangerskapet da, men har født lenge før termin begge ganger [emoji28]

Skjønner deg godt!

Har du prøvd å trappe ned? Det er kjent at kaffedrikkere får vondt i hodet hvis de plutselig slutter å drikke kaffe (rebound-effekt), men om man trapper rolig ned på antall kopper skal det gå bra!

Hilsen kaffe-entusiast ;)

Jeg drikker vanligvis sykt mye kaffe, gjerne 6-7 kopper om dagen. Det hjelper meg gjennom travle arbeidsdager, men har kuttet til 2 kopper nå etter positiv test.

Synes det er stusselig med alt som må kuttes for å være ærlig! :( Tenker at det bare må være verdt det å være litt på den forsiktige siden..

Jeg drikker vanligvis sykt mye kaffe, gjerne 6-7 kopper om dagen. Det hjelper meg gjennom travle arbeidsdager, men har kuttet til 2 kopper nå etter positiv test.

Synes det er stusselig med alt som må kuttes for å være ærlig! :( Tenker at det bare må være verdt det å være litt på den forsiktige siden..

Om du tenker hvor liten del av livet ditt du går gravid, så er det litt lettere. Er i hvert fall slik jeg tenker når jeg får lyst på noe "forbudt" ;)

Jeg drakk 1-2 kopper om dagen, sluttet da jeg fikk positiv test: )

Om du tenker hvor liten del av livet ditt du går gravid, så er det litt lettere. Er i hvert fall slik jeg tenker når jeg får lyst på noe "forbudt" ;)

Helt klart! Var bare ikke klar over at det var så mange ting man ikke skulle spise/drikke. Og kan være vanskelig å sjekke. Feks det med fisk som er så og så store og viltkjøtt mer enn en gang i måneden (avhengig av om det er fra rundt sårkanalen men åssen skal man vite det da) osv osv.

Var på jobbtur med kollegaer og på restauranten vi spiste middag på var det ikke mye jeg kunne spise. Endte opp med å bestille den eneste hovedretten som ikke var helt fy fy og jaggu var det ikke stek som var rosa inni :wideyed:

Back
Topp