Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreJeg har min daglige kjøpekaffe! Men vet jo at når kvalmen kommer forsvinner kaffelysten helt
![]()
Jeg drikker en kopp om morgenen, men av tidligere erfaring så vil det snart ikke være godt lengre, så nyter det mens det enda er godt [emoji4]
ja, det tror jeg at jeg ville holdt meg unna. Energidrikk er på samme nivå som alkohol. Babyen kan bli fryktelig stresset.Liker ikke kaffe, men ekstremt avhengig av energidrikk. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare dagene på jobb uten [emoji50] et det krise å drikke en om dagen tro?
Samme nivå som alkohol? Hvordan kan det være mulig? En halv boks med energidrikk er det samme som å ta en kaffekopp i mengden koffein. Men uansett, klarer å holde meg unnaja, det tror jeg at jeg ville holdt meg unna. Energidrikk er på samme nivå som alkohol. Babyen kan bli fryktelig stresset.
Var jordmor som sa det til meg. Ikke vet jeg hvorfor. Men står tydelig ut på boksen at gravide ikke skal ha det. Så da vil jeg tro det er litt verre enn vanlig kaffe.Samme nivå som alkohol? Hvordan kan det være mulig? En halv boks med energidrikk er det samme som å ta en kaffekopp i mengden koffein. Men uansett, klarer å holde meg unna![]()
Ok. Da mener dem forskjellig, for jeg drakk en energidrikk (eller var det en halv?) en sjelden gang i blant forrige svangerskap . Og jeg tror ikke jeg hadde gjort det uten å forhøre megVar jordmor som sa det til meg. Ikke vet jeg hvorfor. Men står tydelig ut på boksen at gravide ikke skal ha det. Så da vil jeg tro det er litt verre enn vanlig kaffe.