Fins jo så mange alternativer nå, kanskje annerledes "før".Mamma er heller aldri blitt voksen da
Mer og mer vanlig å ikke drikke kaffe tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fins jo så mange alternativer nå, kanskje annerledes "før".Mamma er heller aldri blitt voksen da
Mer og mer vanlig å ikke drikke kaffe tror jeg.
De fleste har vel tømt en kopp med en kald kaffeskvett da de var småHar faktisk aldri smakt, som jeg kan huske. Kanskje da jeg vsr liten? Drikker altså ikke kaffi![]()
Ååå, lukta av kaffe kan være kjempe god. Spesielt kaffebønner. (Holdt på å skrive kaffebønder, men det blir vel ikke helt det samme).Det må jeg prøve :-D
Jeg liker lukta av kaffe, men det eneste jeg klarer å drikke er sånne kaffedrikker ala moccha og sånn ;-)
Hehe. Så koseligJeg ELSKER kaffe
kaffe om morningen, kaffe til lunsj, kaffe på toget og kaffe til kvelds.
Jeg kan drikke kaffe hele dagen.
jeg har flere egen designa kaffekopper "kaffe er awesome", "kaffe er livsglede" "jeg elsker kaffe"![]()
Om vinteren også?En stor iskaffe hver morgen.
Det høres koselig ut. Du glemmer den ikke av da, sånn at den blir kald? Det gjør jeg ofte..Ja, drikker det hver dag! Svart og sterk, det er det beste som finnes en stor god kopp før frokost. Må ha etter middag også. Jeg går ofte med kruset i hånda og tar det med rundt når jeg gjør husarbeid, så det kan fort gå en liter kaffe her.![]()
Tar du melk i da?
Hvordan er forholdet mellom kaffe og melk? Hva bruker du mest av?
Fins jo så mange alternativer nå, kanskje annerledes "før".
Nei det blir nok ikke helt det sammeÅåå, lukta av kaffe kan være kjempe god. Spesielt kaffebønner. (Holdt på å skrive kaffebønder, men det blir vel ikke helt det samme).
Det skal jeg jammen teste ut på jobb i morgen ;-)Mest kaffe. Bruker 2-3 sukketter først, så de får løst seg ordentlig opp i det varme vannet før jeg har i melka. Så heller jeg melk på etterpå, til den blir lys og fin og er slik temperatur på at jeg klarer å drikke den. Bare prøv deg fra til hva du liker.![]()
Ja, oppdager stadig nye måter, men synes faktisk en helt vanlig kopp sort kaffe somregel er det beste.Det var det nok! Bare utvalget kaffebønner et jo hinsides! Og så alle måtene å trakte på, gosh...
Jo da det hender nok den blir både lunken og kald innimellom......Det høres koselig ut. Du glemmer den ikke av da, sånn at den blir kald? Det gjør jeg ofte..
Ja, oppdager stadig nye måter, men synes faktisk en helt vanlig kopp sort kaffe somregel er det beste.