Kaffe!

Her drikkes det ingen form for kaffe. Når jeg skrev bacheloren så tvang jeg i meg masse kaffe for å få koffeinboost til siste etappen. Helte på med melk og sukker, så den dag i dag blir jeg kvalm bare av tanken :P
Er mer på kakao jeg :):)

Ikke kaffe, men cappuchino.
Kanskje en kopp om dagen i gjennomsnitt.

Sambo er avhengig, og med gratis kaffe på jobb går det mye.

Liker litt kaffe i kakaoen min. ;)
Med andre ord: Ute drikker jeg kaffe mocca med laktosefri melk.
På jobb lager jeg en cappuccino på Nespressomaskinen vår (med laktosefri melk) og spiser mørk sjokolade til. ;)

Nei, jeg liker ikke svart kaffe - men jeg sliter med kronisk søvnløshet og blir ofte litt kald og "uggen" i løpet av arbeidsdagen. Da passer det bra med en stor kopp fluffy melk, mørk sjokolade og en liten skvett kaffe. :)
Drikker bare 1, maks 2 om dagen siden det er et tonn kalorier.

I helgene, hjemme, lager jeg noen ganger en skvett presskannekaffe med sjokoladepulver og masse fluffy melk til - og en liiiten skvett Baileys i. ;)
Hihi, høres godt ut :)

Jeg var en skikkelig kaffekjerring tidligere. Da drakk jeg i grunn alt mulig, hehe!
Så ble jeg gravid og kroppen begynte å reagere på koffeinen. Ble allergisk rett og slett :(
Så jeg har ikke drukket noe med koffein siden jeg ble gravid tidlig 2002.
Men savner det masse!!! :)
Oi. regarere du på det nå også?

Drikker svært sjeldent vanlig kaffe - det er stort sett bare når vi er på besøk til min bestemor og hun ikke får meg seg /hører at jeg sier neitakk... så da drikker jeg det jeg får. Liker kaffe, men kroppen er ikke så glad i det. Den er nokså tynn den hun lager da :)

Ellers har jeg av og til perioder der jeg gjerne drikker en Cafe au chocolate fra nescafe om dagen ei stund :)
Å, så koselig at du gjør det hos henne da :)

Drakk kaffe hver dag, litervis før graviditeten. Det og røyk var min venn :P Men jeg ble forferdelig kvalm av kaffe ( og sluttet å røyke) når jeg gikk gravid. Og nå liker jeg det ikke noe særlig lenger. Må være med melk i alle fall!

Drikker den sort, evt type latte e.l, når vi er borte, på kafé, har besøk osv :-)

Kaffe er jeg ikke noe glad i, men det lukter veldig godt.

Jeg drikker derimot masse te, 2-3 kopper om dagen minst. Breddfullt krus med 2-3 suketter.

Sånn av og på. Mest kaffe latte. Til nød vanlig kaffe.

Drikker kaffi veldigt selden siden eg har børjat i permisjon. Nær eg jobbar var det flera koppar till dagen

Ja, hver dag. Sort. :)

Kaffe med melk hver dag!

Liker det ikke :O Ikke noe som helst form for kaffe, liker det heller ikke i glasur på sjokoladekake... :P

Men karsk kan jeg drikke om jeg er godt på'n fra før :P

Avhengi! Kjenner d på kroppen viss jeg ikke får en kopp hver dag:p varierer hva jeg drikker da. Noen ganger er det best med en svart, sterk kaffe mens andre dager er det helt greit med en latte :p

Back
Topp