Kaffe!

Jeg ELSKER kaffe
kaffe om morningen, kaffe til lunsj, kaffe på toget og kaffe til kvelds.
Jeg kan drikke kaffe hele dagen.
jeg har flere egen designa kaffekopper "kaffe er awesome", "kaffe er livsglede" "jeg elsker kaffe" :P

1-2 kopper hver dag. Sort kaffe med en skvett melk i, kan også drikke uten, men synes den er best i med litt melk i :)

kunne drikke alt fra 3-5 kopper med svart kaffe i løpet av en dag. Etter at jeg ble gravid er det ca null, smaker ikke godt lengre :/ gleder meg til å nyte en kopp igjen :)

Gjerne kaffe latte med ekstra lett melk. Drikker stort sett daglig

Drikker kaffen svart :-) ikke så mye når jeg er gravid da for smaker ikke det ikke like godt lengre...

Ja, drikker det hver dag! Svart og sterk, det er det beste som finnes en stor god kopp før frokost. Må ha etter middag også. Jeg går ofte med kruset i hånda og tar det med rundt når jeg gjør husarbeid, så det kan fort gå en liter kaffe her. :p

Som meg det:D

Ja, mange kopper kaffe med melk i! Er ikke menneske før jeg har fått i meg den første koppen!
Har perioder hvor jeg drikker mer te, da er det kun te, ikke sukker eller noe.. Med mindre jeg er forkjøla, da kan jeg ta litt honning oppi...

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvd flere ganger, men ikke liker e smaken (uansett navn og utseende) og så får e vondt i magen i tillegg.

Så verken e eller gubben er blitt voksne :P (ifølge kaffetørste slektninger)

Jeg liker kaffen best svart. ;) Drikker ikke hver dag til vanlig, og nå som jeg er gravid frister ikke kaffe i det hele tatt, så har ikke drukket det på noen uker nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Smaken? Av sukettene mener du? Neida, kaffen blir søtere. Men det er kun godt dersom man kombinerer det med melk. Smaker som varm iskaffe da.
Det må jeg prøve :-D

Jeg liker lukta av kaffe, men det eneste jeg klarer å drikke er sånne kaffedrikker ala moccha og sånn ;-)

Drikker kanskje 1-2 kopper med kaffe eller te om dagen. Kaffe drikkes kun med melk i, og helst et par suketter. De siste ukene på jobb har jeg drukket mindre kaffe og mer te, siden jeg kan ha honning i den og få smurt halsen litt.
Hvordan er forholdet mellom kaffe og melk? Hva bruker du mest av?

Prøvd flere ganger, men ikke liker e smaken (uansett navn og utseende) og så får e vondt i magen i tillegg.

Så verken e eller gubben er blitt voksne :P (ifølge kaffetørste slektninger)

Mamma er heller aldri blitt voksen da ;)

Mer og mer vanlig å ikke drikke kaffe tror jeg.

Har faktisk aldri smakt, som jeg kan huske. Kanskje da jeg vsr liten? Drikker altså ikke kaffi ;)

Back
Topp