Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, så voksen kommer jeg nok aldri til å bli.![]()
Samme her haha..Nope, så voksen kommer jeg nok aldri til å bli.![]()
Ja, drikker det hver dag! Svart og sterk, det er det beste som finnes en stor god kopp før frokost. Må ha etter middag også. Jeg går ofte med kruset i hånda og tar det med rundt når jeg gjør husarbeid, så det kan fort gå en liter kaffe her.![]()
Drikker du kaffe?
Sort eller kun med melk?
Hver dag?
Det må jeg prøve :-DSmaken? Av sukettene mener du? Neida, kaffen blir søtere. Men det er kun godt dersom man kombinerer det med melk. Smaker som varm iskaffe da.
Hvordan er forholdet mellom kaffe og melk? Hva bruker du mest av?Drikker kanskje 1-2 kopper med kaffe eller te om dagen. Kaffe drikkes kun med melk i, og helst et par suketter. De siste ukene på jobb har jeg drukket mindre kaffe og mer te, siden jeg kan ha honning i den og få smurt halsen litt.
Prøvd flere ganger, men ikke liker e smaken (uansett navn og utseende) og så får e vondt i magen i tillegg.
Så verken e eller gubben er blitt voksne(ifølge kaffetørste slektninger)
Tar du melk i da?Drikker kanskje en halv kopp hver tredje dag. Klarer den nesten ikke svart lenger. Vanligvis svart tidligere.