Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Haha, ja![]()
Hva skal han og ungene idag når du jobber?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja![]()
Pleier jo vanligvis ikke stå opp, men eldstemann sov lenger enn vanlig, uten at yngste gjorde det. Hun pleier vanligvis kose og tulle i senga ei stund men så blødde hun neseblod så da sto vi brått opp.
Ja, vanligvis er det mannen som tar seg av det, han kan neseblod av ca 40 års erfaring.Åå ja da må man jo opp litt fortere enn vanlig![]()
Ja, vanligvis er det mannen som tar seg av det, han kan neseblod av ca 40 års erfaring.
Men jeg jaget jo ikke ham opp i dag da, dette var heldigvis et lett tilfelle så jeg klarte å stoppe det
Så bra. Tror omtrent ikke mine har blødd neseblod..
Tja, si det. Ser ut til å bli nokså fint idag også, så blir sikkert litt bading i det lille bassenget i hagenHva skal han og ungene idag når du jobber?
Tja, si det. Ser ut til å bli nokså fint idag også, så blir sikkert litt bading i det lille bassenget i hagen![]()
Planer for dagen?Så deilig. Her er det litt grått..
Planer for dagen?![]()
Langtidsvarselet antyder at det samme gjelder for de neste 7 dagene
Vil jeg og, men det der ikke ut til at vi får det, så jeg må revidere planene mine.Såpass! Har ikke sjekket her... vil ha sommer...
Vil jeg og, men det der ikke ut til at vi får det, så jeg må revidere planene mine.
Baddtranda, basseng i hagen, telt i hagen, dette var sånt vi skulle gjøre. Nei. Vi må finne på noe annet. Jeg er nemlig hjemme med ungene neste uke mens mannen jobber..
Dete finner nok på noe gøydere som skulle til dyreparken også?
Ja, men ikke før 20.juli.
Først en ukes tid hjemme mens mannen jobber. Deretter rundt halvannen uke hos svigers, bo hos svigermor som jobber og besøke svigerfar på dagen, som har ferie og kveldene hos svigermor bare at mannen min trolig jobber en del.
Jeg skal gjøre en konkret innsats for at det skal bli bra.Åja. Det blir nok greit![]()
Hørtes litt deilig ut Men jeg er litt lei sol nå daTror jeg er værsyk. Sur hele tiden. I morgen skal det visst tordne og lyne her, så en lang tur ut blir vel ikke så aktuelt.