Junitråden!

Pleier jo vanligvis ikke stå opp, men eldstemann sov lenger enn vanlig, uten at yngste gjorde det. Hun pleier vanligvis kose og tulle i senga ei stund men så blødde hun neseblod så da sto vi brått opp.

Åå ja da må man jo opp litt fortere enn vanlig :P

Åå ja da må man jo opp litt fortere enn vanlig :p
Ja, vanligvis er det mannen som tar seg av det, han kan neseblod av ca 40 års erfaring.

Men jeg jaget jo ikke ham opp i dag da, dette var heldigvis et lett tilfelle så jeg klarte å stoppe det

Ja, vanligvis er det mannen som tar seg av det, han kan neseblod av ca 40 års erfaring.

Men jeg jaget jo ikke ham opp i dag da, dette var heldigvis et lett tilfelle så jeg klarte å stoppe det

Så bra. Tror omtrent ikke mine har blødd neseblod..

Yr sier det enkelt her Screenshot_20190630_074057_no.nrk.yr.jpg

Langtidsvarselet antyder at det samme gjelder for de neste 7 dagene

Såpass! Har ikke sjekket her... vil ha sommer...
Vil jeg og, men det der ikke ut til at vi får det, så jeg må revidere planene mine.

Baddtranda, basseng i hagen, telt i hagen, dette var sånt vi skulle gjøre. Nei. Vi må finne på noe annet. Jeg er nemlig hjemme med ungene neste uke mens mannen jobber..

Vil jeg og, men det der ikke ut til at vi får det, så jeg må revidere planene mine.

Baddtranda, basseng i hagen, telt i hagen, dette var sånt vi skulle gjøre. Nei. Vi må finne på noe annet. Jeg er nemlig hjemme med ungene neste uke mens mannen jobber..

Dete finner nok på noe gøy :) dere som skulle til dyreparken også?

Dete finner nok på noe gøy :) dere som skulle til dyreparken også?

Ja, men ikke før 20.juli.

Først en ukes tid hjemme mens mannen jobber. Deretter rundt halvannen uke hos svigers, bo hos svigermor som jobber og besøke svigerfar på dagen, som har ferie og kveldene hos svigermor bare at mannen min trolig jobber en del.

Ja, men ikke før 20.juli.

Først en ukes tid hjemme mens mannen jobber. Deretter rundt halvannen uke hos svigers, bo hos svigermor som jobber og besøke svigerfar på dagen, som har ferie og kveldene hos svigermor bare at mannen min trolig jobber en del.

Åja. Det blir nok greit :D

Bare bli frisk først så jeg orker! Det er hersens vanskelig å gjøre sånne småting som gjør ting bedre når man sover på sofaen...

Back
Topp