Junitråden!

Tror jeg er værsyk. Sur hele tiden. I morgen skal det visst tordne og lyne her, så en lang tur ut blir vel ikke så aktuelt.

God morgen

Jeg sitter her og prøver å finne ut om keg er bedre i dag. Og begynner å tvile. Det klør i halsen igjen. Jeg hoster og nyser. Temperaturen var bare 37,3 så det er ikke ille, men egentlig feber har jeg jo ikke hatt. Ikke den hodepinen fra i går kveld, men noe ligger der og murrer.

Jeg er sååååå moden for å bli frisk igjen! Mannen har jo bursdag! Han blir 40 år i dag!

God morgen

Jeg sitter her og prøver å finne ut om keg er bedre i dag. Og begynner å tvile. Det klør i halsen igjen. Jeg hoster og nyser. Temperaturen var bare 37,3 så det er ikke ille, men egentlig feber har jeg jo ikke hatt. Ikke den hodepinen fra i går kveld, men noe ligger der og murrer.

Jeg er sååååå moden for å bli frisk igjen! Mannen har jo bursdag! Han blir 40 år i dag!

Kanskje du blir bedre når du får våknet skikkelig og begynt dagen :)

Gratulerer til mannen!

Hvor gamle er de? Mi på 9 blir også glad for klær. Men ikke de i barnehage alder :)
Mi eldste datter har elsket klær fra hun var.... 2? Snuppa på 3 liker også klær. Men i bhg alder helst "fine klær" etter deres mening. Kjoler slår aldri feil. Eller noe med frost eller my little pony på. Storesøster er 8,5 nå og noe av det gjeveste er f. Eks dongeri selebukse nå. Hun rett og slett elsker klær.

Kanskje du blir bedre når du får våknet skikkelig og begynt dagen :)

Gratulerer til mannen!

Tviler på at det går den veien, stort sett begynt bra også kommet på utover dagen.

Men nå har eldstemann våknet så da skal jeg bare organisere at de tegner kort, for det har jeg glemt. Ja, og pakke inn gaven, det fikk vi ikke gjort i går. Så krabber jeg til sengs igjen så kan de komme med gave og sang når mellomste har våknet.

Mi eldste datter har elsket klær fra hun var.... 2? Snuppa på 3 liker også klær. Men i bhg alder helst "fine klær" etter deres mening. Kjoler slår aldri feil. Eller noe med frost eller my little pony på. Storesøster er 8,5 nå og noe av det gjeveste er f. Eks dongeri selebukse nå. Hun rett og slett elsker klær.

Så gøy! Mi også elsker dongeri selebukse, og nå ønsker hun seg dongeri jakke :P

Hun ble veldig glad for tyllskjørt når hun gikk i bhg. På det meste hadde hun 20 forskjellige! Alle syns det var så gøy å kjøpe til henne for hun ble så glad..

Tviler på at det går den veien, stort sett begynt bra også kommet på utover dagen.

Men nå har eldstemann våknet så da skal jeg bare organisere at de tegner kort, for det har jeg glemt. Ja, og pakke inn gaven, det fikk vi ikke gjort i går. Så krabber jeg til sengs igjen så kan de komme med gave og sang når mellomste har våknet.

Så greit å kunne legge seg igjen. God bedring :)

Så greit å kunne legge seg igjen. God bedring :)
Pleier jo vanligvis ikke stå opp, men eldstemann sov lenger enn vanlig, uten at yngste gjorde det. Hun pleier vanligvis kose og tulle i senga ei stund men så blødde hun neseblod så da sto vi brått opp.

Back
Topp