B
BKNO2928948938493
Guest
Prøv søtpotet grateng med masse hvitløk i også. Nam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er utrolig godt.Prøv søtpotet grateng med masse hvitløk i også. Nam!
Det hørtes godt ut!Prøv søtpotet grateng med masse hvitløk i også. Nam!
Og det hørtes også godt utDet er utrolig godt.
Har du prøvd søtpotet pommesfrits med parmesan på?

Har fått det noen ganger på døgnvill sammen med bacon, og så laget det selvOg det hørtes også godt ut![]()
Hva må du nå?Nei, det må jeg nå! Nam
Hvordan lager man det?Har fått det noen ganger på døgnvill sammen med bacon, og så laget det selv
Urolig godt.

Lagen egentlig søtpotente-fritsen som valig pommes frits.Hvordan lager man det?![]()
Det må prøves en dagLagen egentlig søtpotente-fritsen som valig pommes frits.
Har i en ildfast form, har små sprøstekte treninger bacon over og masse parmesan, 10 min i ovnen på 225 grader
Er sykt godtDet må prøves en dag![]()
Hørtes hvertfall veldig godt utEr sykt godt
Jeg er nesten ferdig med dette, neste blir bilde av niesa mi (som skal være ferdig til bursdag i august)![]()
Det er gøy altsåDU frister meg altså![]()
Det er gøy altså![]()
Jeg har ikke brodert siden ung.skolen, men har strikket litt. Det verste jeg vet er å feste tråder, det er så kjedeligDet tror jeg på
Jeg liker å brodere, men ikke å feste tråder og styret med litt her og litt der og trådene som da kommer opp i arbeidet. Dette ser ut til å være like priklete, minus problemet med trådene. Min mormor var så flink til å brodere at det var lett å ta feil av sidene på dukene, men jeg er langt fra så flink gitt ^^

Lille U driver hele tide og maser om når vi skal dra til Legoland.
Frøkna er allerede ferdig pakket, og vi drar på mandag,
Lykken var før i dag når frøkna fikk besøk av ei venninne
Må vaska trusene mine, då eg har få igjen. Og må kjøpe nye seinereDukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg![]()