Junitråden!

Dukket plutselig opp penger på kontoen min i dag. Aner ikke hvor de er fra, men jeg tar da imot jeg :D

Det er gøy altså :D

Det tror jeg på :D
Jeg liker å brodere, men ikke å feste tråder og styret med litt her og litt der og trådene som da kommer opp i arbeidet. Dette ser ut til å være like priklete, minus problemet med trådene. Min mormor var så flink til å brodere at det var lett å ta feil av sidene på dukene, men jeg er langt fra så flink gitt ^^

Det tror jeg på :D
Jeg liker å brodere, men ikke å feste tråder og styret med litt her og litt der og trådene som da kommer opp i arbeidet. Dette ser ut til å være like priklete, minus problemet med trådene. Min mormor var så flink til å brodere at det var lett å ta feil av sidene på dukene, men jeg er langt fra så flink gitt ^^
Jeg har ikke brodert siden ung.skolen, men har strikket litt. Det verste jeg vet er å feste tråder, det er så kjedelig :shy:

Perlingen er litt pirkearbeid, men jeg elsker å holde på med slikt :happy:

Lyst på flere maskemarkører jeg :D
Får aldri kok av det ^^
Jeg føler at jeg trenger noen litt større til de store pinnene mine. Og så trenger jeg en ny strikkepinne :)

Lille U driver hele tide og maser om når vi skal dra til Legoland.
Frøkna er allerede ferdig pakket, og vi drar på mandag,
Lykken var før i dag når frøkna fikk besøk av ei venninne

Eg våkna klokka 5 og alarm står på 6.30:excited001 Må vaska trusene mine, då eg har få igjen. Og må kjøpe nye seinere:D Må stryke speiderskjorter og. Og pakke siste rest :D

Back
Topp