Junitråden!

Mhm. Men hva gjør de om de ikke finner noe da? Konkluderer med at alt er bra?
Neida er under utredning jeg og forsåvidt vætt lenge . Har også lavt stoffskifte , reflux og kronisk hodepine . Så får vi se Evt mer

Er ikke dansk men har bodd i DK :)
Har ikke takk båten til Køben, men er sikkert ganske likt
Men har du bodd der kan du muligens kanskje dersom om jeg er heldig svare meg på et lite spørsmål :P
Parmesan-ost... Den man kjøper i dagligvarebutikkene, går det bare an å før de som er lagret 18-24 mnd. i dagligvarebutikkene i Danmark som i Norge, eller også de som er lagret minst 36 mnd.?

Men har du bodd der kan du muligens kanskje dersom om jeg er heldig svare meg på et lite spørsmål :p
Parmesan-ost... Den man kjøper i dagligvarebutikkene, går det bare an å før de som er lagret 18-24 mnd. i dagligvarebutikkene i Danmark som i Norge, eller også de som er lagret minst 36 mnd.?
hmm nå har jeg unger med melkeprotein allergi :p så vi kjøpte ikke så mye ost.
Hvad sier google? jeg kan høre i danske barselsgruppen min?

hmm nå har jeg unger med melkeprotein allergi :p så vi kjøpte ikke så mye ost.
Hvad sier google? jeg kan høre i danske barselsgruppen min?
Hadde en spøk med mannen før i kveld om hvorvidt jeg skulle ta med eller ikke :P
Jeg klarer meg nok en uke uden, men vet det er lettere å få tak i kvalitetsprodukter i den almene danske butikk så lenge det ikke er kjøtt, det er jeg ikke like imponert over utvalget

Spiste ostepop idag. Gaflet i meg en hel pose på 10 min. Det er hunden sin favoritt snacks han måtte få en doofles ifra mannen sin skål jeg orket ikke dele en eneste en. Gravid sa du? Hjemme dag med sykt barn? Trassalder på frøkna? Neeeeeeida
:hilarious::hilarious:

Hadde en spøk med mannen før i kveld om hvorvidt jeg skulle ta med eller ikke :p
Jeg klarer meg nok en uke uden, men vet det er lettere å få tak i kvalitetsprodukter i den almene danske butikk så lenge det ikke er kjøtt, det er jeg ikke like imponert over utvalget

Du kan regne med best utvalg i Føtex eller evt Kvickly hvis du ser etter noe spesielt

Back
Topp