Oh det er det versteTror jeg virkelig trenger denne ferien.
Så fort jeg gikk ut at bygningen kontoret ligger i gikk al luft ut av meg.
Er totalt utslitt![]()
Håper dagen i morgen bringer med seg gode ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh det er det versteTror jeg virkelig trenger denne ferien.
Så fort jeg gikk ut at bygningen kontoret ligger i gikk al luft ut av meg.
Er totalt utslitt![]()
Dagen i morgen bringer med seg shopping og pakkingOh det er det verstebeen there
Håper dagen i morgen bringer med seg gode ting
Julebilder?Dette er min "lørdagskveld" (jobber imorgen kveld)![]()
Dere skulle ned til DK?Dagen i morgen bringer med seg shopping og pakking
Drar tidlig, tidlig mandag morgen.Dere skulle ned til DK?
Prøvde du å si “ikke lov å sove”Sitter inne hos lillejenta. Når hun hopper og spretter i senga så strikker jeg. Når hun ligger får hun holde i handa. Jeg har fått strikket mye i kveld...
Prøvde du å si “ikke lov å sove”![]()
![]()
Den tidlige Colorline fra Larvik? den pleier vi å taDrar tidlig, tidlig mandag morgen.
Skal shoppe et par ting vi skal ha med oss
kanskje for liten til detHun er for smart for det, eventuelt for liten til å forstå det ^^
Det er det vi har bestilt vi også.Den tidlige Colorline fra Larvik? den pleier vi å taKjøper altid plass oppe, husker ikke hvad det kalles ikke buisness men den som bare er sitterplasser og det har gjort reisen så bra
![]()
Det er helt himmelsk der oppe i forhold til omtrent alle andre plasser derDet er det vi har bestilt vi også.
Har ikke tatt den båten før
Dere skulle til Danmark ? Når reiser dere?Er egentlig logget meg av jobben, men sitter fremdeles ved pulten på kontoret og trekker pusten før jeg begir meg ut i trafikken.
Tusen takk, hva mener du med "Bare husk å ha billetter til de som går inn i terminalen"?Det er helt himmelsk der oppe i forhold til omtrent alle andre plasser der
Hvis det er ganske fullt som det ofte er på denne tiden av året, så sitter folk rundt omkring på gulvet da alle bord/stole plass blir tatt ganske kjapt.
Det larmer MYE og det er ofte mye trykk på ved lekeplassen men barna har altid vært happy
Kan være lurt å dele dere opp, en kan gå inn i terminalbygget med barna mens dere venter i kø, der er det toalett og lekeplass. Da går dere ombord og rett til høyre er lekeplassen, gi barna lov å leke litt før “alle” kommer opp fra bilparken og så opp til sitteplass “kabinen”
Bare husk å ha billetter til de som går inn i terminalen
Ble kanskje litt mye info
Tjaaa det gikk jo . Men måtte ha beroligende . Var litt komisk . Hehe . For jeg skrek til. Legen bare gi hun beroligendeHvordan gikk det?

Tjaaa det gikk jo . Men måtte ha beroligende . Var litt komisk . Hehe . For jeg skrek til. Legen bare gi hun beroligende![]()
Han kunne ikke finne noe galt der og da iallefallAwww ^^ Men da var det sikkert nødvendig. Håper du får de svarene på prøvene du ønsker å få![]()
Han kunne ikke finne noe galt der og da iallefall![]()