Junitråden!

Sitter inne hos lillejenta. Når hun hopper og spretter i senga så strikker jeg. Når hun ligger får hun holde i handa. Jeg har fått strikket mye i kveld...

Det er det vi har bestilt vi også.
Har ikke tatt den båten før
Det er helt himmelsk der oppe i forhold til omtrent alle andre plasser der ;)
Hvis det er ganske fullt som det ofte er på denne tiden av året, så sitter folk rundt omkring på gulvet da alle bord/stole plass blir tatt ganske kjapt.
Det larmer MYE og det er ofte mye trykk på ved lekeplassen men barna har altid vært happy :)

Kan være lurt å dele dere opp, en kan gå inn i terminalbygget med barna mens dere venter i kø, der er det toalett og lekeplass. Da går dere ombord og rett til høyre er lekeplassen, gi barna lov å leke litt før “alle” kommer opp fra bilparken og så opp til sitteplass “kabinen”
Bare husk å ha billetter til de som går inn i terminalen :)
Ble kanskje litt mye info

Det er helt himmelsk der oppe i forhold til omtrent alle andre plasser der ;)
Hvis det er ganske fullt som det ofte er på denne tiden av året, så sitter folk rundt omkring på gulvet da alle bord/stole plass blir tatt ganske kjapt.
Det larmer MYE og det er ofte mye trykk på ved lekeplassen men barna har altid vært happy :)

Kan være lurt å dele dere opp, en kan gå inn i terminalbygget med barna mens dere venter i kø, der er det toalett og lekeplass. Da går dere ombord og rett til høyre er lekeplassen, gi barna lov å leke litt før “alle” kommer opp fra bilparken og så opp til sitteplass “kabinen”
Bare husk å ha billetter til de som går inn i terminalen :)
Ble kanskje litt mye info
Tusen takk, hva mener du med "Bare husk å ha billetter til de som går inn i terminalen"?

Yay, fant kodebrikken! Den lå på gulvet under databordet til mannen.... :confused:

Tjaaa det gikk jo . Men måtte ha beroligende . Var litt komisk . Hehe . For jeg skrek til. Legen bare gi hun beroligende :hilarious:

Awww ^^ Men da var det sikkert nødvendig. Håper du får de svarene på prøvene du ønsker å få :)

Back
Topp