Junitråden!

Nei. Det er akkurat det. Derfor drikker hun junior i appelsinjus. Den er jo egentlig "smakløs" men gjør seg ikke helt i vann likevel....
Helt smakløs er den jo ikke:) vann funker dårlig.. Her blander vi med rød saft:)

:laughing002 Har i grunn aldri likt rbk.

Det er en klubb mange liker å hate av prinsipp. Som trønder så kan jeg ikke like verken Brann eller Molde :hilarious:
Må jo bare le av det hele. Jeg har aldri klart å se en hel fotballkamp. Jeg så mye av Valencias seier over Barcelona (var det ikke Barcelona? Der Messi spiller). Ble helt revet med siden Barcelona spilte så dårlig :P I mine øyne i alle fall. Man kan jo ikke bare få ballen og så vente til motstanderen har stillt seg opp og er klar for å ta fra dem ballen før de spiller videre liksom o_O:rolleyes::hilarious:

Det er en klubb mange liker å hate av prinsipp. Som trønder så kan jeg ikke like verken Brann eller Molde :hilarious:
Må jo bare le av det hele. Jeg har aldri klart å se en hel fotballkamp. Jeg så mye av Valencias seier over Barcelona (var det ikke Barcelona? Der Messi spiller). Ble helt revet med siden Barcelona spilte så dårlig :p I mine øyne i alle fall. Man kan jo ikke bare få ballen og så vente til motstanderen har stillt seg opp og er klar for å ta fra dem ballen før de spiller videre liksom o_O:rolleyes::hilarious:

Molde og Odd er dårlig likt også. Handlar litt om oppførsel på banen men også utenfor. Usportslig opptreden...

Back
Topp