Junitråden!

Til Lalandia.
Pleier å bestille dit sent siden prisene dumpes like før, var rundt 4.000 billigere nå enn for 1,5 uker siden på samme datoer.
Men dersom man gjør det må man være litt fleksibel på dato med +/- 3 dager
Kjekt å spare penger om man kan være fleksibel
 
Jeg er i seng. Hva skal man finne på nå da? Mannen sover. Jeg er ikke spesielt trøtt.
 
Til Lalandia.
Pleier å bestille dit sent siden prisene dumpes like før, var rundt 4.000 billigere nå enn for 1,5 uker siden på samme datoer.
Men dersom man gjør det må man være litt fleksibel på dato med +/- 3 dager

Så lurt! Syke forskjeller..
 
Fikk legetime idag. Ny runde antibiotika for både meg og frøkna. Var på UL igår og fikk vite kjønn!♡ selv om hematomet fortsatt er det ser det ut til å helle mot at jeg kommer meg gjennom dette risikosvangerskapet

Deler du kjønnet med oss? :D
 
Jeg ligger her enda. Nå har lillejenta kommet inn til oss, og hun ligger og holder fast i det ene øret mitt mens hun sover :rolleyes:
 
Jeg hadde litt problemer med strikketøyet tidligere i kveld. Skulle telle at jeg hadde riktig antall masker. Hadde 3 pinner med 8 masker hver = 12 masker, og 12 på den siste. Noe føltes feil..... :hilarious:
Etter litt fundering gikk det opp for meg at 3 x 8 faktisk er 24, og den siste pinnen hadde 16 masker, ikke 12 :rolleyes: :hilarious:
Så maskeantallet var riktig det ^^
 
God morgen.

Kommet meg gjennom dusjen, men sitter fortsatt og er irriterende sår i halsen og det passer innmari dårlig! Ferie om to dager!
 
Jeg hadde litt problemer med strikketøyet tidligere i kveld. Skulle telle at jeg hadde riktig antall masker. Hadde 3 pinner med 8 masker hver = 12 masker, og 12 på den siste. Noe føltes feil..... :hilarious:
Etter litt fundering gikk det opp for meg at 3 x 8 faktisk er 24, og den siste pinnen hadde 16 masker, ikke 12 :rolleyes: :hilarious:
Så maskeantallet var riktig det ^^

Telle. Ikke regne. Telle når hodet surrer
 
Så mye man skulle gjort da... hagen gror igjen, men skulle egentlig gjort litt inne også.. fint vær, vil egentlig sole meg.. ikke lett med en 1 åring... hva gjør dere idag?
 
Back
Topp