Helt smakløs er den jo ikkeNei. Det er akkurat det. Derfor drikker hun junior i appelsinjus. Den er jo egentlig "smakløs" men gjør seg ikke helt i vann likevel....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt smakløs er den jo ikkeNei. Det er akkurat det. Derfor drikker hun junior i appelsinjus. Den er jo egentlig "smakløs" men gjør seg ikke helt i vann likevel....
God kveldGod ettermiddag alle sammen.
2 dager igjen til ferie![]()
Høres ut som en god grunn til å legge seg tidlig, ja.
Hvor lenge skal det bli borte?
Då er yngste dratt og kamp er på. Ranheim har scort. No må Brann skjerpa seg og scora.
et var det ogsåHøres deilig ut![]()
Lykke tilKoloskopi
Skjønte det![]()
Følger egentlig ikke med på fotball, men når Rosenborg har tullet det til sånn i år så blir man litt revet med. Og skal man støtte Rosenborg så må man støtte Ranheim ^^
Støtter heller Ranheim enn rbk.
Rosenborg har ikke helt den beste ledelsen gitt. Likte forrige treneren jeg. Og han dansken. Er visst alene om det![]()
Har i grunn aldri likt rbk.Får prøve å få en normal nattUff datidlig kveld på deg idag da?
Kommer til å bli veldig deilig, trenger det virkelig nåSå deilig
Ja...Klarer du å sitte stille i 2 timer?!![]()
Har i grunn aldri likt rbk.

Det er en klubb mange liker å hate av prinsipp. Som trønder så kan jeg ikke like verken Brann eller Molde
Må jo bare le av det hele. Jeg har aldri klart å se en hel fotballkamp. Jeg så mye av Valencias seier over Barcelona (var det ikke Barcelona? Der Messi spiller). Ble helt revet med siden Barcelona spilte så dårligI mine øyne i alle fall. Man kan jo ikke bare få ballen og så vente til motstanderen har stillt seg opp og er klar for å ta fra dem ballen før de spiller videre liksom
![]()