Så flott å høreJeg har «trent» idag ved å ta en trilletur til butikken.sliten, men fornøyd med at jeg fikk det til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott å høreJeg har «trent» idag ved å ta en trilletur til butikken.sliten, men fornøyd med at jeg fikk det til!
Ingen aning i grunnHvor mange da?
Hm ikke peiling på innlegg heller19 tråder og husker ikke innlegg . Var det nesten 900 tro
Sov godtGod natt![]()
God kveld
Håper du har hatt en fin dag!
Hva er høyden til dere da?![]()
Jeg er også 1.67. Mannen 1.80Jeg er 167 og han er noen cm høyere. Huske ikke helt, litt over 170 tror jeg. 172? 174? Ikke sånn at jeg må stå på tå for å kysse ham i alle fall.
Plutselig vinner duSnakker om tall... Jeg er i mål, over det og. Men det er liksom ikke så viktig, for jeg vinner aldri noe uansett ^^
Aller best i sol (jeg trenger alltid å kjøle meg i varmen)Is er alltid godt
Da er du jo straks i målJeg har startet 15.
Målet var.... 18?19? Noen til i alle fall.
Jeg føler på meg at du er heldig denne månedenSnakker om tall... Jeg er i mål, over det og. Men det er liksom ikke så viktig, for jeg vinner aldri noe uansett ^^
Min som nettopp fylte 7 er 139 cm og 35 i skoLurte siden min som akkurat ble 7,5 år har passert 140 cm og 35 i sko..
Sov godtGod natt![]()
Plutselig vinner du![]()
Jeg føler på meg at du er heldig denne måneden![]()
Godt uansett synes jegAller best i sol (jeg trenger alltid å kjøle meg i varmen)![]()
Jepp.Hva maser den om??bevegelse??
Bare deg alene?Trøtt.no
Neste år tenker jeg det blir ferie alene
Ferie alene høres fristende ut!Trøtt.no
Neste år tenker jeg det blir ferie alene