Junitråden!

Barn vokser som de vokser. Jeg var veldig liten før jeg «skøyt» i været. De antok at jeg ble 152 men en sommer så begynte jeg å vokse raskere. Nå er jeg 165. Makan til folk.

Med mindre de har tatt røntgen av hånden for å beregne så har de jo ikke noe grunnlag for å anta høyde så nøyaktig, og selv den bommer, min bror endte 2- cm over beregningen

Har bedt dei slutte å stresse. Var tynn som ei flis før.

Det er mine eldste. Dvs, den eldste har faktisk begynt å legge litt på seg nå. Fortsatt ganske tynn altså, og kort for alderen i tillegg

Han er snart 11 år, han er 138 cm og 29 kilo, noe som er gjennomsnittelig lengde for en gutt på 9,5 og vekt for en på 8,5

Eller altså under p10 på vekt og ca p10 på høyde. Ca 10 prosent er kortere enn ham og under 10% er letter enn ham. Men bmi for barn antyder noralvekt, dersom jeg husker lengde og vet rett da.

Det er mine eldste. Dvs, den eldste har faktisk begynt å legge litt på seg nå. Fortsatt ganske tynn altså, og kort for alderen i tillegg

Han er snart 11 år, han er 138 cm og 29 kilo, noe som er gjennomsnittelig lengde for en gutt på 9,5 og vekt for en på 8,5

Eller altså under p10 på vekt og ca p10 på høyde. Ca 10 prosent er kortere enn ham og under 10% er letter enn ham. Men bmi for barn antyder noralvekt, dersom jeg husker lengde og vet rett da.

Jenta mi er 25 kg ca, lita stund sida hun ble veid. Gutt er vel 22-23 kg.

Back
Topp