Å jaDet var en spøk basert på din kommentar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jaDet var en spøk basert på din kommentar![]()
Trøtt jeg ogspTrøtt jeg.
Vel hjemme med ungene, lagd og spist middag, sovna litt på senga..
Skal rydde til så lillemor får leke med playdogh, så får jeg sette på ei maskin med klær og gjøre noe annet lurt i huset før jeg skal legge unger. Sove er ikke den ideelle løsningen på særlig mye.
Aner ikke når mannen kommer hjem, baserer meg på meg og ungene
Det klarer duEkstremt stille her i dag, trenger jo sånn 2-300 innlegg til. I tillegg til en håndfull tråder. Innen søndag.
Hva er kravet?Mangler litt selv
Mangler mye tråder herAhhh mangler kanskje 80 her , men noen tråder og
Det er så gode, elsker dem.Eg ligg ann til pysj frå lilleba trur eg![]()
Kjedelig med regnHer har det regnet nesten i hele dag, fullt overskyet også![]()
Is er alltid godtJo, bare tenkte på at for min del hadde det ikke fristet med is i dette været, uansett når på sommeren det er![]()
Det er så gode, elsker dem.
Kjøpte en del til frøkna når hun var liten siden hun ikke tålte ull, og har vunnet en her inne

Jeg fikk den siste tråden jeg trengte i dagMangler mye tråder her
Fikk du trent?Hva skal man finne på resten av dagen da? Må vel trene litt, spørs om det blir tid til så mye mer etter at ungene er lagt.
Hvilken størrelse trenger du?Spørs om dei er stor nok då![]()
Hvilken størrelse trenger du?
Så braJeg har «trent» idag ved å ta en trilletur til butikken.sliten, men fornøyd med at jeg fikk det til!
Fikk du trent?
Ha ha hvilke sanger?Holdt på med å skifte sengetøy...ligger nå på gulvet og hører på Disney sanger![]()
Ja syns detSå bra
Hva slags?Men før senga litt ost og kjeks
Såpass, ja, nei da passer de nok ikke.Mine er 9 og 7 år![]()