Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært fult opptatt med møter i hel dag, så hjem og spise middag.Ekstremt stille her i dag, trenger jo sånn 2-300 innlegg til. I tillegg til en håndfull tråder. Innen søndag.
Mangler litt selvEkstremt stille her i dag, trenger jo sånn 2-300 innlegg til. I tillegg til en håndfull tråder. Innen søndag.
Jeg mangler vel en 160 leer deromkring.Mangler litt selv
Slapper av jeg også.Middag spist, no is og avslapping. I morgen drar yngste til mormor![]()
Ahhh mangler kanskje 80 her , men noen tråder ogJeg mangler vel en 160 leer deromkring.
Slapper av jeg også.
Har veldig lyst på is..
Mangler 1 tråd...Ahhh mangler kanskje 80 her , men noen tråder og
Hvorfor det?Det er lov i dag![]()
HandlelisteJeg har vært fult opptatt med møter i hel dag, så hjem og spise middag.
Nå sitter jeg i hjørnet på sofaen.
Skulle egentlig ha skrevet handleliste, men gidder ikke![]()
Aha...For det er sommer![]()
Har skrevet meny for uken, og siden treningen er flyttet til i morgen, må jeg ta ukeshandlen i dag da jeg ikke får gjort det i morgenHandleliste
Gjøreliste
Vaskeliste
Og gjøre noe av det.
Jeg er trøtt.
Her har det regnet nesten i hele dag, fullt overskyet ogsåFor det er sommer![]()

Og det kan ikke regne om sommeren?Her har det regnet nesten i hele dag, fullt overskyet også![]()
Aha...
Jeg har ikke ferie enda...
(Men ble en is likevel, selv om jeg egentlig lever på lavkarbo, en en sjelden gang tåler jeg)
Jo, bare tenkte på at for min del hadde det ikke fristet med is i dette været, uansett når på sommeren det erOg det kan ikke regne om sommeren?
Her har det regnet nesten i hele dag, fullt overskyet også![]()