Junitråden!

Tja. 200 spørsmål eller svar eller dialog?
Egentlig ikke akkurat nå siden jeg skal handle, men skal se hva jeg får til når jeg kommer tilbake.
Du har jo noen dager på deg også :)
Dette klarer du helt fint, nei vent nå litt dersom du klarer det, blir sjansen mindre for meg :P

Men maks fire eller fem på rad uten andre mellom ellers er det spam. Så man må ha flere i tråden

Mine unger får ikke våke lenge enda, jeg skal ha dem opp og ut av huset i tre dager til.

Mine har ferie, eller minsten kan dra på SFO, var bare ikke imponert over opplegget :p så i morgen henter vi en veninne og dra ut på tur

Ungene i seng og lysten til å perle er på plass. Men har ganske vondt i bekkenet idag, så vet ikke hvor lenge jeg klarer :sorry:

Egentlig ikke akkurat nå siden jeg skal handle, men skal se hva jeg får til når jeg kommer tilbake.
Du har jo noen dager på deg også :)
Dette klarer du helt fint, nei vent nå litt dersom du klarer det, blir sjansen mindre for meg :p
Hehe. Joda. Jeg skal klare og du skal klare

Mine har ferie, eller minsten kan dra på SFO, var bare ikke imponert over opplegget :p så i morgen henter vi en veninne og dra ut på tur
Jeg har meldt mellomste av Sfo og yngste har ferie fra bhg.

Men jeg har ikke ferie enda så de er hos mine foreldre. Kosetid for store og små

Back
Topp