Junitråden!

Hva skal jeg finne på med ungene i morgen (i dag) da? Yngste stikker bare av om hun får gå ute, men vi kan ikke sitte inne hele dagen. Må ut en tur i alle fall. Og så har jeg en del klesvask som må legges bort.

Og hva skal jeg lage til middag? Har laksefilet som allerede er stekt i ovnen. Kunne vært gøy med en grateng eller noe. Mener å huske at jeg lagde en grateng med brokkoli eller asparges, og egg og laks for noen år siden. Det var godt, men husker ikke hvor jeg fant oppskriften.

God morgen.

Våknet uten barn i huset, kysset mannen som ville sove en halvtime til og ønsket ham en god dag, sløva litt på badet for jeg begynte å dille med hayday, dumt valg. Laga matpakke og dro på jobb og sitter her alene.

Har ryddet i epost som ble litt rot etter at systemene gikk ned i går litt etter 14, og må skal jeg lage meg frokost og sende ut de siste 8 rapport-mailene jeg hadde igjen da vi mistet kontakt med omverdenen.

God morgen.

Våknet uten barn i huset, kysset mannen som ville sove en halvtime til og ønsket ham en god dag, sløva litt på badet for jeg begynte å dille med hayday, dumt valg. Laga matpakke og dro på jobb og sitter her alene.

Har ryddet i epost som ble litt rot etter at systemene gikk ned i går litt etter 14, og må skal jeg lage meg frokost og sende ut de siste 8 rapport-mailene jeg hadde igjen da vi mistet kontakt med omverdenen.

Ha en fin dag på jobb :) jeg kommer hjem i ettermiddag og mannen reiser bort, skal ha noen fridager med barna :)

Ha en fin dag på jobb :) jeg kommer hjem i ettermiddag og mannen reiser bort, skal ha noen fridager med barna :)

Takk det samme. Lite pustepause innom bare, frokost spist og jobba en god del, og klokka er enda ikke mer enn halv ni, jeg har en vane med å egentlig ikke komme før denne tiden jeg.

Jeg har full dag når klokka er ca 14 så vi får se hva jeg bestemmer meg for ang å gå for dagen, men det blir ikke sent i alle fall.

Planer om det.
Har en del møter i dag, så jobbtiden av dagen kommer til å fly avgårde.
Kommer til å skippe tirsdagstreningen i dag på grunn av vond fot, så resten av dagen skal jeg bare handle og kose meg med familien min

Hørtes kjekt ut
Jeg skal jobbe til ca 14, uten at tiden går spesielt fort av den grunn, jeg føler at det snart burde vært lunsj, jeg har vært her i snart to timer jo! (og jeg kommer ofte sånn i 9 tiden så da er det bare 2,5 timer til lunsj faktisk, ikke mer enn et par timer når jeg har spist frokost tog kommet igang med dagen og kommet gjennom epost og sånn) og ingen møter eller avtaler eller oppgaver som gjør at tiden flyr, mer bare "dill dall og rydding og sånne oppgaver en har skudd på" som skal gjøres før jeg tar ferie fredag ettermiddag!

Men, bare til ca 14, og så skal jeg hente ungene og kose meg, de har vært hos mine foreldre siden i går morges. Været ble desverre ikke det "vannspreder i hagen"-været som var antydet i går at det skulle bli, men noe skal vi vel finne på likevel :)

Back
Topp