Jupp bare usikker på hvor lrngeÅå, en planlagt sykemelding? Håper det for bra med deg![]()
Skal opereres å så kommer det an på om de finner noe og hva de evt finner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp bare usikker på hvor lrngeÅå, en planlagt sykemelding? Håper det for bra med deg![]()
Set ble en fin natt med mye rare drømmerSov godt
God morgen.
Våknet uten barn i huset, kysset mannen som ville sove en halvtime til og ønsket ham en god dag, sløva litt på badet for jeg begynte å dille med hayday, dumt valg. Laga matpakke og dro på jobb og sitter her alene.
Har ryddet i epost som ble litt rot etter at systemene gikk ned i går litt etter 14, og må skal jeg lage meg frokost og sende ut de siste 8 rapport-mailene jeg hadde igjen da vi mistet kontakt med omverdenen.
Problemet er at vi sjeldent er her på samme tidJeg kan skravle for deg om du lager tråder for meg??![]()
De pleier å ha det i den hyllen i butikken hvor de har smokker, ellers har de også en del på BarnasHus, BabyShop og andre barnebutikker.Hvor kjøper man smokkelenker?
God morgen forresten.
Er en liten tur innom før jeg slenger meg i bilen og drar på jobb
Ronja er god på å svare på ting fra et pr dager siden så man må huske hva man har skrevet. Men det står respekt altwså, hun leser og kommenterer og SER oss alleProblemet er at vi sjeldent er her på samme tid![]()
Ha en fin dag på jobbjeg kommer hjem i ettermiddag og mannen reiser bort, skal ha noen fridager med barna
![]()
Men er veldig koselig å prate med henne i nåtid ogsåRonja er god på å svare på ting fra et pr dager siden så man må huske hva man har skrevet. Men det står respekt altwså, hun leser og kommenterer og SER oss alle![]()
Planer om det.Ha en fin dag![]()
Ja, det er detMen er veldig koselig å prate med henne i nåtid også
Planer om det.
Har en del møter i dag, så jobbtiden av dagen kommer til å fly avgårde.
Kommer til å skippe tirsdagstreningen i dag på grunn av vond fot, så resten av dagen skal jeg bare handle og kose meg med familien min
Hva drømte du?Set ble en fin natt med mye rare drømmer![]()