Junitråden!

God morgen.

Våknet uten barn i huset, kysset mannen som ville sove en halvtime til og ønsket ham en god dag, sløva litt på badet for jeg begynte å dille med hayday, dumt valg. Laga matpakke og dro på jobb og sitter her alene.

Har ryddet i epost som ble litt rot etter at systemene gikk ned i går litt etter 14, og må skal jeg lage meg frokost og sende ut de siste 8 rapport-mailene jeg hadde igjen da vi mistet kontakt med omverdenen.
God kveld:)
Håper du har hatt en fin dag!

Ronja er god på å svare på ting fra et pr dager siden så man må huske hva man har skrevet. Men det står respekt altwså, hun leser og kommenterer og SER oss alle :)
Tja, jeg prøver så godt jeg kan:)
Mye glipper jeg nok på...

Skulle egentlig til legen pga mistanke om bihulebetennelse igjen. Men så endret gyn timen til UL til idag og jeg rekker ikke legen mtp at de sikkert er forsinket og det er langt å kjøre. Så får lide meg gjennom et døgn til. De var underbemannet pga ferie så de gjør jo så godt de kan. Og babyen min går foran meg selv.. alikevel er jeg litt lei, etter en lang våkenatt med frøkna og. Så nå skal jeg hvile litt.
God bedring:)

Guttungen her litt usikker på nå. Frøkna er 15,8

Mi er jo ganske kort.

Mamma uttalte nettopp "burde hun ikke kunne bruke 104?"

Nei, sier jeg, huner 95 cm lang, hun kan ikke ha klær for unger som er 10 cm lenger. Hun kan ha t-skjorter i 98/104, men bukser er 92 passe i nytt og 98 i arvet = ferdig krympet i vask og trommel i mange år

Hun blir 4 år til jul, er faktisk 3,5 i dag, 6 mnd til bursdagen. (hmm, hadde ikke jeg nevnt at hun kanskje skulle få litt ekstra oppmerksomet og elge middag på halvtårsdagensn, sdien hun ikke får velge på bursdagen? Evt ta det på navnedagen? eller noe? Helt glemt helt til nå at det er i dag) og ifølge vekstkurvene som jeg googlet opp er hun da ikke mer enn sånn 3 cm bak snittet for alderen, som altså ER snittet for en jente på 3 år og 2 mnd, så dersom de forbenter en vekst på 3 cm på 4 mnd så er det da rimelig rask vekst enda! De vokser litt i rykk og napp. Sånn er det da bare.

Mi er jo ganske kort.

Mamma uttalte nettopp "burde hun ikke kunne bruke 104?"

Nei, sier jeg, huner 95 cm lang, hun kan ikke ha klær for unger som er 10 cm lenger. Hun kan ha t-skjorter i 98/104, men bukser er 92 passe i nytt og 98 i arvet = ferdig krympet i vask og trommel i mange år

Hun blir 4 år til jul, er faktisk 3,5 i dag, 6 mnd til bursdagen. (hmm, hadde ikke jeg nevnt at hun kanskje skulle få litt ekstra oppmerksomet og elge middag på halvtårsdagensn, sdien hun ikke får velge på bursdagen? Evt ta det på navnedagen? eller noe? Helt glemt helt til nå at det er i dag) og ifølge vekstkurvene som jeg googlet opp er hun da ikke mer enn sånn 3 cm bak snittet for alderen, som altså ER snittet for en jente på 3 år og 2 mnd, så dersom de forbenter en vekst på 3 cm på 4 mnd så er det da rimelig rask vekst enda! De vokser litt i rykk og napp. Sånn er det da bare.
Ja de er ulike . Guttungen har alltid vært liten. Var mindre enn frøkna ved fødsel også. Spesielt høye blir ingen av de :)

Æsj da:( den er lei...

Ringte i dag, og legen ringte meg tilbake. Den er dobbelt styrke, så hun kan ta en halv pose i stedet for en, sa han, jeg gjorde det sånn for det er billigere for dere (og han dobbeltsjekka at vi ikke kan få det på blå resept for de er bare ved kreft eller andre sånne årsaer, to år forstoppa er i seg selv ikke nok) Hjelper liksom ikke, sa jeg hun liker den ikke. Det er kke vår lege dette, for hadde fri, så en annen lege ordnet resept.

Han skrev ut junior i stedet til henne da, så jeg får hente ut junior til henne

Vi kan jo selvsagt forsøke å finne et eller annet hun kan klare å like smaken av sitron/lime-movicol i da, for vi har jo altså 98 poser liggende da. Mamma mener farmor kanskje bruker dem så i så fall er det mulig hun kan få overta dem. Vi har heldigvis økonomi til en god hundrelapp for 15 dager med medisin.

Ja de er ulike . Guttungen har alltid vært liten. Var mindre enn frøkna ved fødsel også. Spesielt høye blir ingen av de :)

Noen må jo være korte også, og noen lave, for at snittet skal bli som det er

Hverken jeg eller mannen er sånn veldig lange så ungene blir nok heller ikke det.

Back
Topp