Junitråden!

Jeg hadde alle mine tre på vekt og lengde her hjemme nå tidlige i uka.

Men detaljene er lagret på moblen som er tom for strøm

Jente 3,5 var 14,8 kilo husker jeg, for jeg hadde på henne redningsvest 5-15 kilo ed tanken "hun er vel ca 13" et par dage før.
Hun er... ca 95 cm mener jeg

Jente 8,5 år, hun er.... den jeg er mest usikker på om jeg husker rett.
og eldstemann mener jeg altså at jeg husket.

En kollega stusset på at han sitter i beltestol enda, hans datter som er et par år yngre er for tung... Det er vel 36 kilo og han har et stykke igjen dit ja. Gjennomsnittet for alderen er jo ca 37, men følger han sin kurve er han 13,5 år før han er 6 kilo.... Han skal nok ut av beltestolen innen den tid altså, han er lang nok til å sitte uten dersom det ikke finnes i bilen, men jeg synes det er greit han har den en stund til. Han har jo fysisk sett plass en stund til Og så vidt jeg vet når knærene slet ikke frem på setet uten det har jeg sånnsett ikke sett etter men som sagt har han lengden til en gjennomsnittelig gutt på 8,5 år og de pleier ikke ha så lange lår.

Pepper kremost , graddost, fylte chilli med ost,mozzarella strimler og Babybell. Satte runde kjeks

Kremost har jeg aldri klart å ta inn over meg tanken på konseptet. smøreost og kremost... ehh, jeg burde jo like sånne med pepper, jeg burde like baconost og sinkeost basert på ost og skike og bacon, men ejg klarer ike tanken...

Chili med ost hørtes spennende ut, mozzarella har jeg ikke satt pris på, men gi meg graddost og babybel og salte kjeks, og noen druer :)

Mest av alt minnet dette meg på at jeg har lyst på graddost!

Kremost har jeg aldri klart å ta inn over meg tanken på konseptet. smøreost og kremost... ehh, jeg burde jo like sånne med pepper, jeg burde like baconost og sinkeost basert på ost og skike og bacon, men ejg klarer ike tanken...

Chili med ost hørtes spennende ut, mozzarella har jeg ikke satt pris på, men gi meg graddost og babybel og salte kjeks, og noen druer :)
Druer ja . Det hadde vi til. Det hører med :) baconost liker jeg ikke selv , men de flesre andre da

Jeg hadde alle mine tre på vekt og lengde her hjemme nå tidlige i uka.

Men detaljene er lagret på moblen som er tom for strøm

Jente 3,5 var 14,8 kilo husker jeg, for jeg hadde på henne redningsvest 5-15 kilo ed tanken "hun er vel ca 13" et par dage før.
Hun er... ca 95 cm mener jeg

Jente 8,5 år, hun er.... den jeg er mest usikker på om jeg husker rett.
og eldstemann mener jeg altså at jeg husket.

En kollega stusset på at han sitter i beltestol enda, hans datter som er et par år yngre er for tung... Det er vel 36 kilo og han har et stykke igjen dit ja. Gjennomsnittet for alderen er jo ca 37, men følger han sin kurve er han 13,5 år før han er 6 kilo.... Han skal nok ut av beltestolen innen den tid altså, han er lang nok til å sitte uten dersom det ikke finnes i bilen, men jeg synes det er greit han har den en stund til. Han har jo fysisk sett plass en stund til Og så vidt jeg vet når knærene slet ikke frem på setet uten det har jeg sånnsett ikke sett etter men som sagt har han lengden til en gjennomsnittelig gutt på 8,5 år og de pleier ikke ha så lange lår.
Guttungen her litt usikker på nå. Frøkna er 15,8

Frøkna har vært hjemme igår og idag fra bhg, men det er nesten enklere enn å ha M alene hjemme når formen er som den er :hilarious:

Men ja, kjenner til det å ikke strekke til som mamma alltid:sorry: vi gjør da vårt beste uansett! :Heartred

Jeg krysser fingrene, sikker på at alt er fint med lille:Heartred når har du time?
Heldigvis har jeg en samboer som lar meg få rase ifra meg og ikke skjenner på meg om jeg blir litt sånn " legg deg neeeed" modus. Det hjelper. Noen ganger har han kommet inn som en ridder og bare " jeg tar over, ro deg ned" og DA koker det. Timen gikk veldig fint

Back
Topp