Gjerne det.
Tenk så mye rart vi kunne ha funnet på, ingen vil jo misstenke de to søte gamle damene![]()
Stillest vann har djupest grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjerne det.
Tenk så mye rart vi kunne ha funnet på, ingen vil jo misstenke de to søte gamle damene![]()
Vil ha liv og røre, enn om man blir gammel![]()
Det eneste jeg tenkte var at slik vil jeg også bli når jeg blir gammelBeviset på at alder sitter i hodet det der ^^
Det eneste jeg tenkte var at slik vil jeg også bli når jeg blir gammel
Selvfølgelig, hvordan kan noen tro noe annetTotalt uskyldige!![]()
Jippi, er ikke noen promillegrense for å stå på skateboard, kanskje jeg skal skaffe meg en slik hatt med rødvin på venstre siden, hvitvin på høyre side og sugerør nedJeg kjører og du står på skateboard da ^^
Jippi, er ikke noen promillegrense for å stå på skateboard, kanskje jeg skal skaffe meg en slik hatt med rødvin på venstre siden, hvitvin på høyre side og sugerør ned
Dette blir gøy
Den kommer uansett om man vil eller ikke, så hvorfor ikke planlegge hvordan man skal ha det gøy enn å frykte denAlderdommen ser lys ut ^^
Møte?Ut å spise litt før møte, dagene bare flyr![]()
Har du mye igjen??Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Hvor ser du hvor mange tråd du har?Mangler 1 tråd, så de vil jeg klare, men mangler også litt over 250 innlegg og det tror jeg ikke vil gå
Santa polaTil hvor?
Mangler vel 5 -6 tråder herMangler rundt 250 innlegg, og 1 tråd
Santa polaSå gøy, hvor skal dere?
Klikk på profilbildet ditt og velg "Profilside"Hvor ser du hvor mange tråd du har?
Takk for forklaringKlikk på profilbildet ditt og velg "Profilside"
Velg fanen som heter "innlegg", nederst under dine siste innlegg klikker du på "Finn alle tråder startet av..."
Klikk på den og tell, det vises 20 på en side.
Jeg kan se du har startet 17 tråder, men jeg vil ikke kunne se de du eventuelt har startet på skjulte forum jeg ikke er med i
Den der ungen får meg til å tvile alt jeg trodde jeg kunne. Hvordan i H****** legger man en toårin???

Sier dem ikke får lov å sove??? da gjør dem det på trass
Den der ungen får meg til å tvile alt jeg trodde jeg kunne. Hvordan i H****** legger man en toårin???