Så bra du trivesJa gøyNå er dei fulltallig, så dei gjør unna ting fort, passe luka eg. Lederen har fått migrene. Men trivs
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du trivesJa gøyNå er dei fulltallig, så dei gjør unna ting fort, passe luka eg. Lederen har fått migrene. Men trivs
![]()
Det stemmer![]()
Så kjedelig daBortsett fra at jeg er borte så er det jo bra at dere tar ansvar for meg![]()
Her er bare en i seng siden mannen glemte å legge de andre mens jeg var ute og handletDa er ungene i seng. Ikkje langt unna sjøl kjenner eg.
Det er 19 man trenger, og 888 innleggJeg har startet 15.
Målet var.... 18?19? Noen til i alle fall.
Her er bare en i seng siden mannen glemte å legge de andre mens jeg var ute og handlet

Jeg personlig er litt irritert siden jeg har lyst på litt barnefri før jeg skal legge meg, og jeg skal på jobb i morgen.
Jeg personlig er litt irritert siden jeg har lyst på litt barnefri før jeg skal legge meg, og jeg skal på jobb i morgen.
Eldste nekter å spise kvelds før frøkna er i seng og han bruker laaaaang tid
Han satt foran dataen i sin egen verdenEg lo for korleis glemmer man det?!? Litt ro om kveld er godt![]()

Ikke si detSnakker om tall... Jeg er i mål, over det og. Men det er liksom ikke så viktig, for jeg vinner aldri noe uansett ^^
Han satt foran dataen i sin egen verden![]()

Da hadde jeg blitt irritertHan satt foran dataen i sin egen verden![]()
Typisk mannHan satt foran dataen i sin egen verden![]()
Du har nok tråder også?Snakker om tall... Jeg er i mål, over det og. Men det er liksom ikke så viktig, for jeg vinner aldri noe uansett ^^
Du har nok tråder også?
Du vet, en gang må bli den første
Jeg har bare veldig lyst på denne legoen..
Jeg har vunnet en del har inneJapp
Ja en skal vel aldri si aldri, men jeg har aldri hatt vinnerlykke![]()