Må sjekke opp hva jeg mangler.Ikke lett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må sjekke opp hva jeg mangler.Ikke lett
Gjør det. Innlegg er i rute med her . Mulig klart innen kvelden eller nærmer meg iallefallMå sjekke opp hva jeg mangler.
Tror ikke jeg blir sen selvDa er ungene i seng. Ikkje langt unna sjøl kjenner eg.
19 tror jegJeg har startet 15.
Målet var.... 18?19? Noen til i alle fall.
Tror ikke jeg blir sen selv
Det er tidlig jaOpp 5.30, så må tidlig i seng. Må bare finne klær til i morgen.
Trives i jobben?Opp 5.30, så må tidlig i seng. Må bare finne klær til i morgen.
Jeg er nok ikke i mål på dem stund enda der helhet så vidt jeg vetGjør det. Innlegg er i rute med her . Mulig klart innen kvelden eller nærmer meg iallefall
Trives i jobben?![]()
Senga frister, men å faktisk se mannen min mer enn 30 sekunder har jeg tenkt å prioritere. Ha kom hjem i det jeg var klar for å legge yngste.Da er ungene i seng. Ikkje langt unna sjøl kjenner eg.
Det er 19 ja19 tror jeg
Senga frister, men å faktisk se mannen min mer enn 30 sekunder har jeg tenkt å prioritere. Ha kom hjem i det jeg var klar for å legge yngste.
Jeg glemte å sette igang vaskemaskina så ejg har ikke noe såntDet slippe eg å tenka påMen har i gang oppvaskmaskin og tørketrommel.
Jeg glemte å sette igang vaskemaskina så ejg har ikke noe sånt
Er her fortsatt...fått gjort litt av hvertMen jeg måtte legge minstemor.
I'm back
Noen dager igjenJeg er nok ikke i mål på dem stund enda der helhet så vidt jeg vet
Hadde visst 17 tråder jeg nå om jeg telte rettDet er 19 ja
Så da mangler jeg 4 tråder og ca 180 innlegg.