Junitråden!

God natt alle sammen.
Da er jeg i seng og klar for morgendagens galskap

Det ble en tur og bittelitt styrke. Blir litt sur av overvekttråden. Alt er så himla enkelt for enkelte. Fremdeles ekkel i magen så jeg orker ikke mer mat i dag.

Det ble en tur og bittelitt styrke. Blir litt sur av overvekttråden. Alt er så himla enkelt for enkelte. Fremdeles ekkel i magen så jeg orker ikke mer mat i dag.
Ja veit du hva.. er ikke nødvendigvis at mosjon og bedre kosthold hjelper for alle... men det er det ikke alle som skjønner!

Ja veit du hva.. er ikke nødvendigvis at mosjon og bedre kosthold hjelper for alle... men det er det ikke alle som skjønner!

Nei. Og jeg blir direkte lei meg av måten de omtaler overvektige. Jeg kan gå ned i vekt om jeg bare holder meg unna det søte, men det er jammen meg ikke enkelt når det kropp og sinn er uenige! På den ene siden het jeg hva jeg må gjøre, men så kommer tankene og ødelegger alt!

Nei. Og jeg blir direkte lei meg av måten de omtaler overvektige. Jeg kan gå ned i vekt om jeg bare holder meg unna det søte, men det er jammen meg ikke enkelt når det kropp og sinn er uenige! På den ene siden het jeg hva jeg må gjøre, men så kommer tankene og ødelegger alt!
Er omtalen jeg også reagerer på

God morgen

Ungene sover, og med kombinasjonen sent i seng i går og overnatting hos mine foreldre til i morgen lar jeg dem sove litt ut så de ikke skal være trøtte og grinete. Men de må i dusjen alle tre, det lukter bål. Jeg forventer at eldste snart våkner, han har sovet lenge for seg å være, og at yngste sikkert våkner når jeg går og gir ham beskjed om å dusje og finner frem til ham.

Ja sommerruter er ikke noe gøy...
Sommerruter ja...

Sånnsett glad jeg kjører.

Skal levere ungene hos mine foreldre og så på jobb, med sommeravslutning og sikkert hjem en gang etter ti som vel er siste buss utenom sommertid i alle fall, og kjører en kollega hjem antar jeg, pleier det.

Som ventet, eldstemann på plass i dusjen og yngste koser med oss. Mellomste sover.

Back
Topp