God natt alle sammen.
Da er jeg i seng og klar for morgendagens galskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er ferie men det er fotballskole ogspMøte?
Jeg trodde dere var på ferie, jeg
AhaSanta pola
Sov godtNå er det natta![]()
Jaaa gleder oss. Ikke til taxituren hjem vel og merke, da det er ekstremt vondt å sitte...Så bra!![]()
Ja veit du hva.. er ikke nødvendigvis at mosjon og bedre kosthold hjelper for alle... men det er det ikke alle som skjønner!Det ble en tur og bittelitt styrke. Blir litt sur av overvekttråden. Alt er så himla enkelt for enkelte. Fremdeles ekkel i magen så jeg orker ikke mer mat i dag.
Ja veit du hva.. er ikke nødvendigvis at mosjon og bedre kosthold hjelper for alle... men det er det ikke alle som skjønner!
Sov godtGod natt alle sammen.
Samme herDet ble en tur og bittelitt styrke. Blir litt sur av overvekttråden. Alt er så himla enkelt for enkelte. Fremdeles ekkel i magen så jeg orker ikke mer mat i dag.
Er omtalen jeg også reagerer påNei. Og jeg blir direkte lei meg av måten de omtaler overvektige. Jeg kan gå ned i vekt om jeg bare holder meg unna det søte, men det er jammen meg ikke enkelt når det kropp og sinn er uenige! På den ene siden het jeg hva jeg må gjøre, men så kommer tankene og ødelegger alt!
Ja sommerruter er ikke noe gøy...Opp 5.15 eg.. Starte på jobb 8.00. Og i morgen er det sommerruter på buss i tillegg.
Får heldigvis til å sove tidligSov godt
Det var tidlig.Oppe før 5 og “klar” for jobb
Sommerruter ja...Ja sommerruter er ikke noe gøy...
Godt det daFår heldigvis til å sove tidligså jeg har fått mange nok timer