Junitråden!

Vi har et mellomfinansieringslån. Det er på hele 2 kr.... Jeg får ikke sjekket ut muligheter for å betale ut lånet med en gang pga tekniske problemer. Men det er 2 kr, det burde gå greit. Eventuelt må jeg vente til neste måned. Hvor stor kan den summen bli til slutt da? ^^
På kr 2,-??
Sikker på at du ikke mangler noen nuller der?

Tenker jeg skulle ta 05:55 bussen i morgen tidlig, da er jeg på jobb rett før kl 7.
Siden jeg bare skal kle på meg, slenge i meg et knekkebrød og ut døren (2 min å gå til holdeplassen) kan jeg kanskje sove til 05:30

Ja må tidlig opp då. Ungene tar buss 7.26 (sommerrute) og eg kommer nok litt over 8 på jobb.

Ja må tidlig opp då. Ungene tar buss 7.26 (sommerrute) og eg kommer nok litt over 8 på jobb.
Her er unger og mann hos svigermor og jeg har bare meg selv å tenke på i morgen tidlig.
Kunne tatt bilen, da hadde jeg vært på jobb på rundt 30 minutter, og må egentlig ikke være der før kl 9, men har lyst til å dra fra jobb allerede etter møtet kl 14, og prøve å gå hele veien hjem (gjør det en gang i året), og det tar ganske lang tid så greit å starte tidlig.
På den andre siden, har jo sittet 2,5 timer og lest jobbrelatert fag i dag, jeg må jo ikke ha full dag i morgen

Tenker jeg skulle ta 05:55 bussen i morgen tidlig, da er jeg på jobb rett før kl 7.
Siden jeg bare skal kle på meg, slenge i meg et knekkebrød og ut døren (2 min å gå til holdeplassen) kan jeg kanskje sove til 05:30

I moegen skal jeg dusje tre unger så ikke sånn rett tidlig ut døra, men tirsdag våkner jeg og mannen alene hjemme, så da skal jeg kle på meg og ta med tre skivet til jobb. Derved ut døra like etter jeg står opp. Jeg kjører bil og satser på å bære på jobb før 6.30 egentlig

I dag har jeg ikke lyst til å trene! Holder på å tømme huset for snop. Magen verker, men nå har jeg bare igjen restene fra sjokoladekaka ^^
Spørs om det blir til at jeg kaster den om ikke mannen vil ha den. Vi får se. Jeg tror jeg skal prøve meg på trening, så ser jeg etterpå.

I dag har jeg ikke lyst til å trene! Holder på å tømme huset for snop. Magen verker, men nå har jeg bare igjen restene fra sjokoladekaka ^^
Spørs om det blir til at jeg kaster den om ikke mannen vil ha den. Vi får se. Jeg tror jeg skal prøve meg på trening, så ser jeg etterpå.
Ikke jeg heller.
Bekkenet har kranglet noe i dag så jeg kuttet ut treningen ved tanke på morgendagen hvor det blir en ekstremtur på 30 km

Back
Topp