Ja du liker listerNok å henge fingrene i når jeg bare fikk hodet i gang og fokusere på lista mi
Lister er bra
Jeg er helt imponert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du liker listerNok å henge fingrene i når jeg bare fikk hodet i gang og fokusere på lista mi
Lister er bra
Det hadde også frøkna likt.Haha Det hadde eldste likt, hun vil ha en katt ^^
Dessverre er det bare masse regn, og jeg har ikke vanntette sko.
Det hadde også frøkna likt.
Jeg vil har stor tøff hund "som spiser kattunger til frokost"![]()

Blir ikke katt i vårt hus som vi eier.Haha
Vel, mamma bestemmer, er det ikke så? ^^
Nei jeg regnet egentlig med det. Kanskje når ungene flytter ut? Jeg regner med at du fortsatt er sprek da ogBlir ikke katt i vårt hus som vi eier.
Har en katt i nabolaget som riktignok ikke er helt enig.
Hund har vi for øyeblikket dessverre ikke tid til
Ehh. Akkurat det jeg trenger.
Jeg skal legge inn tre budsjetter.
. Lagre. Trykk på en knapp. Vent. Ikke rør noe bare vent
Var ventet over 5. Mkn. Snart ti tror jeg. Føles sånn.
Dette er det første.
Flere som driver med hage??? elsker å jobbe i hagen, men kroppen er sliten![]()
Hahakanskje like greit!
![]()
Kva skal eg med ein dust som vil kontrollere meg? 
Jeg har nylig plantet 5 bringebærbusk planter, det var jobb å grave frem felt til detForsåvidt. Jeg har nettopp fikset meg blomsterbed med stauder. Jeg aner ikke hvordan det blir, og det er ikke slik jeg tenkte det skulle bli, men det duger til jeg får penger til å lage noe mer fancy. Nettopp laget det, så minimalt med jobb til nå. Jeg har grønnsakshage da, det er gøy. Der er det jevnlig luking. Vi har hatt mye regn og sol, så jeg har ikke trengt å vanne de siste par ukene![]()
Jeg har nylig plantet 5 bringebærbusk planter, det var jobb å grave frem felt til det
I fjor kjøpte jeg plantekasser, jordbærplanter, blomkål, brokkoli, radiser osv... 6 Zephyr jordbærplanter og 6 Korona, har nå fått maaaange flere av begge (Korona kom bedre fra vinter) måtte flytte en del planter og har derfor ikke plass til abdre ting hahaha
men det lover godt med jordbær i årmå bare fixe nett tenker jeg, fuglen tok de få bæra som kom i fjor
Nei. Jeg ga opp til slutt.Tar det vanligvis så lang tid?
Venter til eldste vil være sterk nok til å gå tur med den når han kommer hjem fra skolen, så et par år tilNei jeg regnet egentlig med det. Kanskje når ungene flytter ut? Jeg regner med at du fortsatt er sprek da og![]()
Det skal være 50-100cm i mellem hver planteVåre jordbær blir det lite av. De råtner når de blir røde. Lurer på om jeg skal plante dem en annen plass neste år. Vet vi har korona, og det er den som har fått bær. Hvor mye plass trenger du for bringebær? Jeg kunne tenkt meg å prøvd det selv![]()
Venter til eldste vil være sterk nok til å gå tur med den når han kommer hjem fra skolen, så et par år til
Det skal være 50-100cm i mellem hver planteså de har plass til nye skudd