Jeg aner ikke helt hvor langt unna jeg er engang...Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aner ikke helt hvor langt unna jeg er engang...Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Mangler 1 tråd, så de vil jeg klare, men mangler også litt over 250 innlegg og det tror jeg ikke vil gåLigg du langt unna?
Er ikke sikker på hvordan jeg skal få til disse innleggene, hvordan ligger du an med tråderKan jeg, kan du i alle fall.... Vis vedlegget 301742
Mangler 1 tråd, så de vil jeg klare, men mangler også litt over 250 innlegg og det tror jeg ikke vil gå

Jeg har ikke helt kontroll på det heller. Startet i underkant av 15 tror jegEr ikke sikker på hvordan jeg skal få til disse innleggene, hvordan ligger du an med tråder
Min erfaring viser at når jeg først har begynt går det lettere. Førte mnd føles det kunstig, men deretter mer naturligKlarer nok ikke krav på minstepremien engang. Gidder ikke å lage tråder med mindre jeg har noe genuint å lage en tråd om![]()
Du har 14, det vil si, du mangler 5Jeg har ikke helt kontroll på det heller. Startet i underkant av 15 tror jeg
Rimelig mye innlegg igjen ja
Det gjør nå ikke jeg heller, men har nå blitt noen likevelKlarer nok ikke krav på minstepremien engang. Gidder ikke å lage tråder med mindre jeg har noe genuint å lage en tråd om![]()
Det bør vel gå.Du har 14, det vil si, du mangler 5
Litt det samme som meg, jeg har 18 som også har kommet av seg selvDet bør vel gå.
Innleggene er jeg mer usikker på.
Det fascinerende er at disse 14 har egenelig kommet av seg selv. Jeg som syntes 5 vsr kunstig for et halvt år siden
Så dere skal feire st. hans med dine foreldre, så koseligJeg skal egentlig gjøre oss klare til i kveld som startet ganske tidlig. Jeg mistenker at mine foreldre hr planlagt tiden med hensyn til barnebarna så vi skal egentlig dra innen en time...
Jeg må mao ordne mat og pakke og få alle til å kle seg fornuftig og finne alt vi skal ha med.
Okai, sett på det engang jegSlinningsbålet? Nei, jeg er vokst opp med å dra og se på det etter vår feiring, dengang det ble tent på selve st hans sent om kvelden, men nå tenner de det jo i mer folkelig tid, men. I har ikke pleid å dra og se på det.
Har ikke sjans på noe avdet jrgHar veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Gått tom for tråder jegKlarer nok ikke krav på minstepremien engang. Gidder ikke å lage tråder med mindre jeg har noe genuint å lage en tråd om![]()
Kos dereJeg skal egentlig gjøre oss klare til i kveld som startet ganske tidlig. Jeg mistenker at mine foreldre hr planlagt tiden med hensyn til barnebarna så vi skal egentlig dra innen en time...
Jeg må mao ordne mat og pakke og få alle til å kle seg fornuftig og finne alt vi skal ha med.
Du ligger bedre an med innlegg enn megHar ikke sjans på noe avdet jrg