Ikke santPleier alltid på generell basis å om det er noe folk ikke tåler eller liker..
Dessverre er enkelte ikke så flinke til å si hva de ikke liker - hallo, det er en grunn til at jeg spør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santPleier alltid på generell basis å om det er noe folk ikke tåler eller liker..
Dessverre er enkelte ikke så flinke til å si hva de ikke liker - hallo, det er en grunn til at jeg spør
Spør bestandig om folk liker hvitløk før jeg tar i, just in case. Pleier også å spørre om det er ting de ikke liker, da serveres det som regel ikke.skulle ønske andre tok slike hensyn!
Sorry mac, jeg tar hverken mat eller drikke med meg på et lite rom når jeg skal kvitte meg med mine jordiske etterlatenskaper...Det synes ikke jeg heller, men setningen i seg selv var likevel morsom. Løsrevet fra resten av avsnittet og matlagingen.
Sorry mac, jeg tar hverken mat eller drikke med meg på et lite rom når jeg skal kvitte meg med mine jordiske etterlatenskaper...
Selvfølgelig var det ikke det.Det er godt, for det var ikke vondt mentmåtte bare le litt for meg selv, mat og ekskrement passet litt dårlig sammen
![]()
Er latterlig. Var i familiemiddag da jeg var gravid og de serverte roastbeef. Kunne jeg jo ikke spise.. koster så lite å ringe min mann å spørre «spiser hun roastbeef» når de vet jeg var gravid og at jeg er kresen. Til vanlig elsker jeg jo roastbeef, men ville ikke risikere frøknaTenk om.... om folk flest i det hele tatt handde RESPEKTERT "like ikke". Altså, i familien min gjør man det, men på nett virker det å være noe folk bare får suck it up, om man ikke er allergisk er det ikke noe å tlrettelegge for.
Og i jobbsammenheng er det... ikke veldig gøy med fellesmåltier og stort sett aldri mat som er helt etter min smak. Det var en som holdt "takk for maten"-tale med akkurat det tema en gang, og det var så innmari gjenkjennelig, Og mange rundt meg trodde det hele var ironi og spøk, sånn kan man da ikke tenke om mat?
Og det gjør ikke jeg når jeg så feilenDet gjør ikke jeg heller, men jeg er trøtt, og ser det liksom for eg. Med høy musikk og et lite glas med noe godt.. og jeg ler. Jeg bør legge meg.
HahahaSelvfølgelig var det ikke det.
Skal du fornærme meg må du prøve hardere, lo selv når jeg så hva som ble skrevet![]()

Er latterlig. Var i familiemiddag da jeg var gravid og de serverte roastbeef. Kunne jeg jo ikke spise.. koster så lite å ringe min mann å spørre «spiser hun roastbeef» når de vet jeg var gravid og at jeg er kresen. Til vanlig elsker jeg jo roastbeef, men ville ikke risikere frøkna
Så til jul så har jeg sagt dette er julematen jeg spiser. Dere tilrettelegger for vegetarianere, da kan dere tilrettelegge litt for meg.
(De spiser stort sett kun pinnekjøtt, og jeg spiser ikke lam/sau)
Jeg personlig er hverken glad i pinnekjøtt eller svineribbe så dersom jeg kommer på julaften (som det er liten sannsynlighet for) hadde det ikke hjulpet så myePinnekjøtt er deilig. Og smaker jo mer salt enn lam. Men spiser du det ikke så er det jo helt relevant å lage noe annet, svineribbe som jo er en annen klassisk julemiddag f.eks.? (lutefisk hadde jeg ikke laget, sånn siden jeg 1)ikke kan det og 2)lukta liskom ikke harmonerer så godt men pinnekjøtt og svineribbe er jeg egentlig vokst opp med at man fint serverer sammen og da er der noe for de fleste. Ikke vegetarianere da, men det har jeg ikke hatt som julegjest enda.
Men det minner meg på at vi må huske på gode veganske alternativer når vi har grillfest om en måned. Det var vegetataner for 5 år siden, men nå er det vegansk. Men det er greit, det ordner vi. Egen grillklype, på et alu.brett, sopp og grønnsaker hun liker og sånne vegetarburgere eller noe annet som harmonerer med det vi serverer. Null stress .
Hadde ordnet.... And er det ikke det?Jeg personlig er hverken glad i pinnekjøtt eller svineribbe så dersom jeg kommer på julaften (som det er liten sannsynlighet for) hadde det ikke hjulpet så mye
Veganere er det enkelt å tilrettelegge for, velge tilbehør som kan lages separat fra kjøttet, bytte ut eventuelt smør med olje og lage litt falafler de kan spise istedenfor kjøttet
Stemmer at det er and vi spiser til jul, men tror nok at dersom vi hadde kommet på besøk hadde vi snakket sammen på forhånd og funnet en løsning..Hadde ordnet.... And er det ikke det?
Mamma lagde svensk juleskinke til min svigerinne. Og ja. Utenlandske juletradisjoner kan man også fint tilrettelegge for synes jeg.
Veganeren skal vi fint klare å tilrettelegge for, men falafler aner jeg ikke hvordan jeg lager. Men mat hun spiser ordnet vi i samarbeid med henne dersom hun får fri fra jobb, det håper jeg. Vi har da klart det i koldtbord i dåp også.
Hadde nok funnet en løsning ja. And kan jeg ikke, men du kunne fått laget den selv ellers så kan jeg kalkunStemmer at det er and vi spiser til jul, men tror nok at dersom vi hadde kommet på besøk hadde vi snakket sammen på forhånd og funnet en løsning..
FlinkKan jeg skryte litt av Lille U?
Han fant ut før i dag at han skulle lage trehjulssykkel av pluss-pluss
Vis vedlegget 301723
Nissepølser spiser jegHadde nok funnet en løsning ja. And kan jeg ikke, men du kunne fått laget den selv ellers så kan jeg kalkunom jeg ikke skal lagt svineribbe også for jeg har bare en ovn. Men vanligvis lager jeg bare pinnekjøtt for alle som har b ært her til jul spiser det. Utenom mine egne unger, men noen spiser svinemør som vi har til og helt små har fått nissepølser
Men når er også min yngste eldre enn din yngste...Flink
Mi yngste bygger bare flatt egentlig
Dersom du mener det, fint for deg, jeg personlig syns ikke helt ekskrementer og matlaging hører helt sammen![]()
Det er godt, for det var ikke vondt mentmåtte bare le litt for meg selv, mat og ekskrement passet litt dårlig sammen
![]()