Junitråden!

Her i huset er vi dårlige kokker ^^ Jeg skulle gjerne hatt litt av din matlagingsglede :)
Er bare å gi litt faen og legge kunnskap og normer til side.
Blande litt, bytte ut litt ingredienser her og der.
Noen ganger går det bra, andre ganger ikke.
Lukte, smake, føle og bruke sansene.
Og for al del, det er ikke noe i veien for å ekskrementer for seg selv med høy musikk på og et lite glass med vin på siden

Jeg hadde fikset en til deg uten hvitløk om du hadde kommet på besøk, jeg
er sikker på at det finnes annet godt en kan ha i, eller bare kutte ut hvitl. Men jeg vil ha min med hvitløk :D Men jeg spiser ikke mye hvitløk ellers.

Hadde du kommet hadde det vært null problem å laget en liten for uten hvitløk til deg vennen

Det er bare at jeg åpenbart ikke treffer på folk som dere, ute er det jo alltid ferdig med masse hvitløk og det er vel bare min bror som ellers har servert meg dette og han er... glad i hvitløk og ikke helt forstått at det er DERFOR jeg ikke liker fløtepotter. Han har begybt å bare servere ris eller noe annet som passer i tilegg, Men det var etter det jeg oppdaget at jeg altså LIKER fløtepoteter når de ikke er dynket i hvitløk.

St hans bål savner jrg

Det er kos ja

Ungene lukter bål fastslo jeg når de var litt over leggetid, så jeg sa "de år dusje i morgen" til jeg kom på at, hey, da er det bål igjen så de får dusje mandag morgen også skifter jeg på sengene deres når de sover borte...

Og for al del, det er ikke noe i veien for å ekskrementer for seg selv med høy musikk på og et lite glass med vin på siden

Sorry, men nå lo jeg ^^ Litt slemt siden jeg vet at du har dysleksi, har litt dårlig samvittighet for det.

Det er bare at jeg åpenbart ikke treffer på folk som dere, ute er det jo alltid ferdig med masse hvitløk og det er vel bare min bror som ellers har servert meg dette og han er... glad i hvitløk og ikke helt forstått at det er DERFOR jeg ikke liker fløtepotter. Han har begybt å bare servere ris eller noe annet som passer i tilegg, Men det var etter det jeg oppdaget at jeg altså LIKER fløtepoteter når de ikke er dynket i hvitløk.
Jeg elsker hvitløk, man har mange små ildfaste former.
Dersom noen sier i fra på forhånd at de ikke liker koster det meg ca 30 sekunder å lage en på siden i liten form uten hvitløk.
Kan ikke huske at noen, noen gang kar klaget på at middagen kommer 30 sekunder senere :rolleyes:

Sorry, men nå lo jeg ^^ Litt slemt siden jeg vet at du har dysleksi, har litt dårlig samvittighet for det.
Det skal du ikke ha.
Dersom du ikke har oppfattet det, så er jeg utrolig selvironisk og tidvis har tatt en overdose av selvtillit (i kompensasjon for tidligere dårlig selvtillit, må jo jevne seg ut i det lange løp) og er fullstendig klar over mine egne svakheter uten å ta meg nær av dem.
Å se hva jeg egentlig skrev klarer jeg ikke, og er nysgjerrig :)
NB: Ikke slemt å le :)

Det skal du ikke ha.
Dersom du ikke har oppfattet det, så er jeg utrolig selvironisk og tidvis har tatt en overdose av selvtillit (i kompensasjon for tidligere dårlig selvtillit, må jo jevne seg ut i det lange løp) og er fullstendig klar over mine egne svakheter uten å ta meg nær av dem.
Å se hva jeg egentlig skrev klarer jeg ikke, og er nysgjerrig :)
NB: Ikke slemt å le :)

Du er god du <3
Du skrev ekskrementer. Det er avføring ^^
Men jeg skjønte at det skulle stå eksperimenter ^^

Ekskrementer:hilarious::hilarious: (unnskyld, ser nå at du har dysleksi :nailbiting:)

Spør bestandig om folk liker hvitløk før jeg tar i, just in case. Pleier også å spørre om det er ting de ikke liker, da serveres det som regel ikke. :) skulle ønske andre tok slike hensyn!
Pleier alltid på generell basis å om det er noe folk ikke tåler eller liker..
Dessverre er enkelte ikke så flinke til å si hva de ikke liker - hallo, det er en grunn til at jeg spør

Back
Topp