Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å lage fløtegratinerte poteter med masse hvitløk i. Digg. Jeg vil tro at hvitløk passer godt med sellerirot også.
Har også masse hvitløk i..Jeg pleier å lage fløtegratinerte poteter med masse hvitløk i. Digg. Jeg vil tro at hvitløk passer godt med sellerirot også.
Har også masse hvitløk i..
Man kan da ikke ha fløtegratinerte poteter uten masse hvitløk, og siden jeg bare bytter ut potet med sellerirot så fjernes ikke den
Du er ikke den eneste, gjorde det også før i dag for første gang på lengeJeg barberte meg under armene i dag for første gang på leeenge. Jeg er kronisk glemsk, og først nå har jeg fått tak i ny barberhøvel. Det var helt himmelsk! Jeg føler meg så ren nå
Så vet dere det![]()
Jo, det kan man, da er det godt.Har også masse hvitløk i..
Man kan da ikke ha fløtegratinerte poteter uten masse hvitløk, og siden jeg bare bytter ut potet med sellerirot så fjernes ikke den
Du er ikke den eneste, gjorde det også før i dag for første gang på lenge![]()
Jo, det kan man, da er det godt.
Men det at "man kan ikke" gjør at jeg liker ikke fløtegratinerte poteter. Annet enn når mannen lager dem til meg.
Er ikke sikker på om mannen er like fornøydHerlig![]()
Hadde du kommet hadde det vært null problem å laget en liten for uten hvitløk til deg vennenJo, det kan man, da er det godt.
Men det at "man kan ikke" gjør at jeg liker ikke fløtegratinerte poteter. Annet enn når mannen lager dem til meg.
Her i huset går det enorme mengder hvitløkJeg hadde fikset en til deg uten hvitløk om du hadde kommet på besøk, jeg er sikker på at det finnes annet godt en kan ha i, eller bare kutte ut hvitl. Men jeg vil ha min med hvitløkMen jeg spiser ikke mye hvitløk ellers.
Er ikke sikker på om mannen er like fornøyd
Han liker å "pjuske" med håret jeg har under armene, men nå begynte det å bli for langt.
Greit når det er lyst mykt dun, men det holder seg liksom ikke slik etterhvert som det vokser ut
Her i huset går det enorme mengder hvitløk
(Og parmesan, men det er det ikke snakk om akkurat nå)
Det ikke jeg gjøre, han er for kilenHaha ^^ Jeg gjør det på mannen min ^^
Det ikke jeg gjøre, han er for kilen
Men der ser du, det kan gå begge veier - er det det som kalles likestilling![]()
St hans bål savner jrgPizza i ovnen. Bålet i nabolaget tennes i kveld o mange griller nok i partyteltet der. Vi feirer selve st hans i moegen men kunne godt hatt begge jeg. Mannen er ikke i form og det blir leggetid for yngste og hun er ikke innstilt på sommer-rangling enda og blir derved trøtt og sur i moegen om hun er for lenge oppe i dag, mens de to eldste skal få begynne å rangle litt. De får vel gå ut og leke litt med de andre ungene med en av oss voksne sikkert. Normalt mannen som kan ta med en øl og sitte og prate med de andre men han sover på sofaen og er kvalm sier han så vi får se.
30 grader jerSola skinnerenda, så da blir det tur på meg![]()
Kos degSnoopweee
Den er morsomMrs. Doubtfire på tv![]()