Junitråden!

Det er bare en vei ja.

Ikke ofte stengt og i alle fall aldri vært borti stengt hele dagen. Det hender jo litt for ofte at det smeller i et par ikke helt gode kryss, men oftest bare rydde veien og kjøre i et felt til det et gjort, ikke full stans en hel dag utenom noen få biler om gangen på en gangvei
Bra det ikke er et problem:) da kunne man jo blitt helt avskjært fra omverdenen..

Bra det ikke er et problem:) da kunne man jo blitt helt avskjært fra omverdenen..
Ja, var det den dagen men der skjer vanskeligvis ikke sånn i timesvis. Heldigvis. Et par av de vanligste kryssene det smeller i har også en paralell vei akkurat det så man kan komme seg forbi dersom det smeller mellom der den veien er koblet til hovedveien. Men, de to kryssene der den veien er er to av de fire met vanlige, det tredje ligger mellom og det fjerde er påkjøringen vi vanligvis bruker. Der finnes også en omvei men ikke alltid det hjelper om det smeller i krysset da, for omveien er å kjøre på hovedveien litt lenger bak...

Jaja, heldigvis smeller det ikke sånn veldig mange ganger i året. Minner meg på at jeg har ikke sett noe i avisa om hvkrdsn det gikk.

Var ute og løp før i dag, og fikk helt brått ekstreme magesmerter, var et kjøpesenter i nærheten og jeg kom meg på do.
Kom meg de 4-5 km hjem før jeg måtte løpe på do igjen.

Nå sitter jeg her og føler meg elendig.
Jeg har virkelig ikke tid til å være syk i morgen
Uff da:( håper formen er bedre??

Back
Topp