Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke eggene stå høyere oppe? Så når hun ikke?
Hva med å ta henne med på kjøkkenet for å lage noe det skal være egg i, og få henne til å hjelpe til med å knekke eggene slik at hun lærer hvor lett de kan gå i stykker?
Kok egg og gi henne demJa det er det jeg er redd for ^^ Jeg har tatt henne på fersken hver gang til nå, men det spørs hvor lenge det varer. Vi har lås på kjøkkendøra, men det er ikke alle som husker å bruke den.
Oi da.Man har 4 åring i hus.
Mor er borte i 5 minutter for å sette på en maskin med klær.
Hva skjer så?
Vis vedlegget 301695
Og mor sin første reaksjon var å løpe for å finne mobilen for å ta bildeOi da.
Pizza i ovnen. Bålet i nabolaget tennes i kveld o mange griller nok i partyteltet der. Vi feirer selve st hans i moegen men kunne godt hatt begge jeg. Mannen er ikke i form og det blir leggetid for yngste og hun er ikke innstilt på sommer-rangling enda og blir derved trøtt og sur i moegen om hun er for lenge oppe i dag, mens de to eldste skal få begynne å rangle litt. De får vel gå ut og leke litt med de andre ungene med en av oss voksne sikkert. Normalt mannen som kan ta med en øl og sitte og prate med de andre men han sover på sofaen og er kvalm sier han så vi får se.
Hvor går ferien?Brettet en vask med klær fra en dag før, har en vask i maskina. Oppvaskmaskinen er klar for å tømmes egentlig.
Jeg er super over moden for å komme igang med å pakke til ferie, men det er litt tidlig. Undertøyet jeg har brettet i dag skal nok vaskes en gang til eller to før vi drar. Om tidligst 14 dager, trolig opp mot 18...
Jeg er bare så innstilt på ferie.
Mellomste vil ikke ta den runden der vi sorterer vekk klær som er for små. For det pleier vi ta når jeg har ferie sier hun. Men i år kom arvrklærene før ferien, vi pleier rydde plass til dem før vi drar, og nå ligger de i en svær ikea pose forran kommoden....
Nei. I morgen. Men bålet her i nabolaget tennes lørdagen så man kan sitte utover kvelden og natta og drikke øl eller annet og skravle med naboene.Er det at.hansaften i dag?
Jeg jobber en uke til.Hvor går ferien?![]()
Akkurat kommer inn fra tur jegSola skinnerenda, så da blir det tur på meg![]()