Kose dereGod morgen
Litt tid for meg selv før de andre står opp , så blir det tur til marked for oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kose dereGod morgen
Litt tid for meg selv før de andre står opp , så blir det tur til marked for oss![]()
Bør på gjenvinnstasjonen selvFørste dag i sommerferien! (for barna, ikke meg)Vi må bruke dagen på å rydde og vaske huset, kjøre på gjennvinningsstaajon, sortere i klesskap osv.
Tror jeg skrur av wifi![]()
Ikke noe særlig der?Skjer det noko gøy i Bergen? Sjekket barn i byen alt.
Sov du godtDa tror jeg at jeg går og legger meg![]()
Ja, må av med hageavfallBør på gjenvinnstasjonen selvellers bake litt . Utelek
Det skal viKose dere![]()
Og det spurte du om før jeg våknetSov du godt?
Og hva bruker hun dem til?Lillejenta har begynt å snike seg inn i kjøleskapet og stjele egg...![]()
Og hva bruker hun dem til?
Og obs!!! SplattHun leker med dem i sofaen![]()
Og obs!!! Splatt![]()
Hva med å lage omelett til lunsj og blåse noen egg slik at hun kan få skallet å leke med?Ja det er det jeg er redd for ^^ Jeg har tatt henne på fersken hver gang til nå, men det spørs hvor lenge det varer. Vi har lås på kjøkkendøra, men det er ikke alle som husker å bruke den.
Det glemte vi, skulle se kodeord nr 3 på sommerles.Får bli bibliotek då![]()
Hva med å lage omelett til lunsj og blåse noen egg slik at hun kan få skallet å leke med?
Hva med å ta henne med på kjøkkenet for å lage noe det skal være egg i, og få henne til å hjelpe til med å knekke eggene slik at hun lærer hvor lett de kan gå i stykker?Hun har noen plastikkegg, så jeg tror det er derfor hun har begynt å stjele fra kjøleskap. Hun blir nok veldig overrasket om, hun, tar et egg og så sprekker det ^^
Kan ikke eggene stå høyere oppe? Så når hun ikke?Hun har noen plastikkegg, så jeg tror det er derfor hun har begynt å stjele fra kjøleskap. Hun blir nok veldig overrasket om, hun, tar et egg og så sprekker det ^^