Junitråden!

Første dag i sommerferien! (for barna, ikke meg) :) Vi må bruke dagen på å rydde og vaske huset, kjøre på gjennvinningsstaajon, sortere i klesskap osv.
Tror jeg skrur av wifi ;)
Bør på gjenvinnstasjonen selv :) ellers bake litt . Utelek

Lillejenta har begynt å snike seg inn i kjøleskapet og stjele egg... o_O

Jeg skal ut å handle litt forskjellige ting, men mannen måtte ut først siden han skulle på polet og kjøpe en bursdagsgave, de stenger kl 15, og jeg vil nok ikke være ferdig til det.
Han bruker 100 år på å komme seg ut døren, og jeg blir utålmodig siden jeg ønsker å komme meg tidligst mulig ut og ønsker ikke å ta med barna.
Nå fikk jeg melding om har han har endt på shopping...
Vet ikke om jeg skal le eller være frustrert siden det gjør at jeg kommer meg enda senere avgårde, mannen hater til vanlig shopping :P

Hun har noen plastikkegg, så jeg tror det er derfor hun har begynt å stjele fra kjøleskap. Hun blir nok veldig overrasket om, hun, tar et egg og så sprekker det ^^
Hva med å ta henne med på kjøkkenet for å lage noe det skal være egg i, og få henne til å hjelpe til med å knekke eggene slik at hun lærer hvor lett de kan gå i stykker?

Hun har noen plastikkegg, så jeg tror det er derfor hun har begynt å stjele fra kjøleskap. Hun blir nok veldig overrasket om, hun, tar et egg og så sprekker det ^^
Kan ikke eggene stå høyere oppe? Så når hun ikke?

Back
Topp