Huff daJeg har et gedigent myggstikk på et kne. Da er det kjekt å ha en hårbørste som kan brukes som kløpinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daJeg har et gedigent myggstikk på et kne. Da er det kjekt å ha en hårbørste som kan brukes som kløpinne!
Skikkelig guffent!!Jeg valgte å ignorere det innlegget, mentalt altsåø Nå kom deg igjen. Jeg kjenner liskom noe overalt på kroppen. ugh
Vet ikke enda. Men blodprøvene går riktig veien, endelig. Men typisk meg å få en infeksjon som gjør at jeg ikke kan sitte. Så målene mine er veldig små for tiden: å kunne sitte uten smerterÅåhh, så kjipt å høre
Hvor lenge må du være der? God bedring!![]()
HahaHan blokka meg på fjesboko, for eg nekta å svara hanEg er sååååå lei meg for det
![]()

Spennende med festplanleggingDa er jeg igang med å planlegge festen vår.
. Meldinger sendt ut ang om de nærmeste har mulighet til å komme. Så tar vi datoen litt utfra svarene og resten skal jeg få til.
Mannen har midlertidig booket lokale det skal vi bekrefte når datoen er satt.
Håper humøret ble bedre etter en lufteturEldste er hjemme fra skolen i dag, og i dag har vi bare latet oss skikkelig. Jeg er tung og uggen og sur. Men nå skal vi ut! På tide med litt bevegelse.
Jippi! Takk!Gratulerer med 40 tus innlegg![]()
Gratulerer så myeDa er endelig huset og oppgjøret i orden. Deilig! Imorgen signerer vi på det nye huset.
Spennende med festplanlegging![]()
Ble det tur?Vurderer en langtur når ungene er i seng. Ta den ruten som tar ca 1 1/2 time. Jeg har spist nok til at jeg har flust med kalorier å forbrenne uansett ^^
Jeg er så, er så, er så klar for ferie!
Jeg klarer ikke konsentrere meg på jobb engang. Jeg ser etter sjokolade (har ikke noe, ikke en pakke tyggis engang), strekker meg etter mobilen, vet ikke hva jeg kan google, de er måte p hvpr mange ganger jeg kan se på et telt jeg neppe skal kjøpe, jeg kan ikke sende melding til mannen om at jeg er klar for ferie, jeg kan ikke sende melding til mannen om hva vi skal gjøre med bursdagagave til hverandre, han jobber jo, det er for tidlig å spørre om når han kommer hjem og planlegge middag, jeg trenger en distraksjon, for jeg er helt absurd langt unan konsentert om å føre kommunale tilskudd, hvilket erdujmt, for jeg skal avstemme dem etterpå, jeg skal nemlig ta ut regnskapsrapporter hvor disse er vesentlige.
Men det er noen timer til det er helg og ungene har sommerferie! Og værmeldinga tilsier ikke at jeg skal tilby dem å ligge i telt i hagen neste uke, men så er det først i juli jeg egentlig hadde tenkt det, tror jeg, men jeg vet ikke. Og vi har ikke telt![]()
Ble det tur?![]()
Det hjalp med lunsjpause i alle fall.Huff, høres skikkelig slitsomt ut. Kan du ta deg en tur ut og gå i 5 min? Frisk luft kan vekke hjernen![]()
Håper det går rasktDet hjalp med lunsjpause i alle fall.
Bare et par timer igjen nå så er det helg
Hæææ..Det regner kattunger!
Hæææ..
Løp ut med nett så de ikke skader seg..
Nok å henge fingrene i når jeg bare fikk hodet i gang og fokusere på lista miHåper det går raskt![]()