Nei kengubarnet klippet seg
iHar du klippet deg eller gjort noe annet??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
iHar du klippet deg eller gjort noe annet??![]()
Klar for årets siste avslutning for barna.
Min er neste uke men inkluderer ikke pølser på bål.![]()
Pakke er jo bare gøy![]()
Æsj kjipt når det er sånn0qqs c ,
Kakao hadde sikkert vært lurt å ha med.
Men. Fersig. De fleste ungene badet, mine hadde ikke badetøy, det var knott de kjeder seg og en måtte på do. De voksne i den klassen kjenner hverandre og inkluderer ikke.
Vi gikk hjem.
Ja, mye kjekkere på tirsdag med den andre klassen, selv om det regnet. Folk der snakker med alle, rett og slettÆsj kjipt når det er sånn
Jeg har lyst på brownies..... Sitter og lurer på hva man kan ha i brownies. Funker non stop tro? Hva om jeg lager blondies med non stop i? Eller kan jeg blande brownies og blondies til en marmorkake? Jeg sikler nesten her jeg sitter![]()

Ute på tur?Har set ja
Uff da, hørtes kjipt ut.0qqs c ,
Kakao hadde sikkert vært lurt å ha med.
Men. Fersig. De fleste ungene badet, mine hadde ikke badetøy, det var knott de kjeder seg og en måtte på do. De voksne i den klassen kjenner hverandre og inkluderer ikke.
Vi gikk hjem.
Enig med deg, pakke er kjedeligNja litt usikker der
Hørtes ikke så veldig troverdig ut.NetflixKontoen din er blokkert
aswa.live
Gøy mld å få torsdag kveldSendt fra avsender haster
![]()
Hørtes ikke så veldig troverdig ut.
Bytta passord likevelJa. En helt annen opplevelse i plaskregnet med mellomste sin klasse på tirsdag. Vått, men kjekt.Uff da, hørtes kjipt ut.
Var ute og løp før i dag, og fikk helt brått ekstreme magesmerter, var et kjøpesenter i nærheten og jeg kom meg på do.
Kom meg de 4-5 km hjem før jeg måtte løpe på do igjen.
Nå sitter jeg her og føler meg elendig.
Jeg har virkelig ikke tid til å være syk i morgen
Så braJa, mye kjekkere på tirsdag med den andre klassen, selv om det regnet. Folk der snakker med alle, rett og slett
God bedringVar ute og løp før i dag, og fikk helt brått ekstreme magesmerter, var et kjøpesenter i nærheten og jeg kom meg på do.
Kom meg de 4-5 km hjem før jeg måtte løpe på do igjen.
Nå sitter jeg her og føler meg elendig.
Jeg har virkelig ikke tid til å være syk i morgen
Hvertfall når det blir mye av detEnig med deg, pakke er kjedelig